Geplaatst 26 december 20205 jr. Ik kreeg een mail van een Nederlander in de UK die kan onze stream niet horen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Zoals hij schreef: "onmogelijk om de player te openen. Te veel pop-ups met verplichting om de geinstalleerde software setting te veranderen." Weet iemand raad? Of ligt het aan de persoon in UK ? ( Brexit? hi ) 26 december 20205 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 26 december 20205 jr. Hi Juul, I am living in Yorkshire and can listen with no problem. Ian
Geplaatst 26 december 20205 jr. 3 uur geleden zei Juul: Ik kreeg een mail van een Nederlander in de UK die kan onze stream niet horen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Zoals hij schreef: "onmogelijk om de player te openen. Te veel pop-ups met verplichting om de geinstalleerde software setting te veranderen." Weet iemand raad? Of ligt het aan de persoon in UK ? ( Brexit? hi ) Try Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Direct link.
Geplaatst 26 december 20205 jr. 6 uur geleden zei scotty: Hi Juul, I am living in Yorkshire and can listen with no problem. Ian Bij mij (East Anglia) (oostkust) ook geen probleem Browser: Opera 26 december 20205 jr. bewerkt door Omnivoor
Geplaatst 9 januari 20215 jr. Het ligt vaak aan de browser waarmee je de website van 192radio opent. Dat heb ik ook gemerkt bij het beluisteren van andere radiostations via de radioplayer. Als ik 192radio open via Mozilla Firefox dan weigert de Player pertinent dienst, maar als ik hem bijv. open via Google Chrome, dan gaat ie als een speer. Gr, Melle
Geplaatst 9 januari 20215 jr. Auteur Het is al opgelost. Ligt aan browser etc. (Windows heb ik geen verstand van, dus geen probleem meer )
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.