Geplaatst 7 april 20214 jr. Populair bericht Lekker weer 🙂 tijdens de Paasdagen om de cartridges uit de Mi Amigo studio in Playa de Aro nog eens uit te zoeken.  Â
Geplaatst 7 april 20214 jr. Populair bericht Tony Allan zal nog eens gelijk krijgen als hij iedereen een vrolijke kerst toewenst.
Geplaatst 8 april 20214 jr. Douwe, Â Als ik die cartridges zo bekijk, bevatten deze allemaal hele korte opnamestukjes? Of zijn dit allemaal jingles om tussen de platen te gebruiken voor de vormgeving van de programma's van Radio Mi Amigo? Â Gerard
Geplaatst 8 april 20214 jr. Auteur Populair bericht 6 uur geleden zei Gerard van den Ende: Douwe,  Als ik die cartridges zo bekijk, bevatten deze allemaal hele korte opnamestukjes? Of zijn dit allemaal jingles om tussen de platen te gebruiken voor de vormgeving van de programma's van Radio Mi Amigo?  Gerard  Jingles, tunes en commercials zoals elke (zee)zender die draaide voor de computer zijn intrede deed.  5 uur geleden zei Juul: En nu Douwe ?.....................hi  Gaan ze (grotendeels) naar de Mi Amigo studio uit Playa de Aro die ik heb verhuurd aan een Belgisch radiostation die de studio na corona tijd weer gaat opbouwen.  Het rek uit Playa de Aro hebben ze al..............   8 april 20214 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 1 mei 20214 jr. Auteur 1 uur geleden zei Helmut: Welk Belgisch radiostation gaat de studio weer opbouwen? Bedankt Douwe.  VBRO of één van hun ondernemingen
Geplaatst 3 mei 20214 jr. Bedankt Douwe. Daarom was ik ook een beetje in de war. VBRO heet nu BNL en is in België kortgeleden zijn licentie kwijtgeraakt. Niet meer te ontvangen op FM en DAB. Dit is helaas heel jammer.
Geplaatst 3 mei 20214 jr. Auteur 1 uur geleden zei Helmut: Bedankt Douwe. Daarom was ik ook een beetje in de war. VBRO heet nu BNL en is in België kortgeleden zijn licentie kwijtgeraakt. Niet meer te ontvangen op FM en DAB. Dit is helaas heel jammer. Er is "meer" VBRO dan het deel dat naar BNL is gegaan. Een en ander is inmiddels "ontvlochten".
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.