Geplaatst 15 mei 20214 jr. Populair bericht Piglets – Backing track. Het gaat hier om de b-kant van het nummer Johnny Reggae uit 1971 en is in werkelijkheid een instrumentale versie van het nummer gecomponeerd door Jonathan King. Een nummer waar je de behoefte krijgt mee te zingen. In december 1973 maakten Norman Barrington en Andy Archer aan boord van de Mi Amigo een avondje plezier daar men niet kon uitzenden wegens technische problemen. Gevolg was onder meer andermaal een lied over de Toad (Mike Ross) dat ook al gebeurde door anderen ingezongen in december 1972. Piglets - Backing track. This is the b-side of the song Johnny Reggae from 1971 and is actually an instrumental version of the song composed by Jonathan King. A song that makes you want to sing along. In December 1973, Norman Barrington and Andy Archer had a night of fun on board the Mi Amigo, as they were unable to broadcast due to technical problems. The result was another song about the Toad (Mike Ross) that was also sung by others in December 1972. https://filesender.surf.nl/?s=download&token=407a9b83-92aa-400e-a52b-8a1b0165e337
Geplaatst 20 mei 20214 jr. Mja. Geinig ingezongen door Andy en Norman, maar waarom waren ze zo onaardig over Mike Ross? Dat was toch gewoon een vriendelijke, tikje saaie collega met een warme stem en aandacht voor de luisteraar(sters)? Ik hoor hier gewoon een stelletje Engelse public school boys die een mede-DJ afzeiken. Niet sjiek van Archer en Barrington. Heeft Mike Ross hier ooit op gereageerd?
Geplaatst 20 mei 20214 jr. Auteur 11 minuten geleden zei RobKi: Mja. Geinig ingezongen door Andy en Norman, maar waarom waren ze zo onaardig over Mike Ross? Dat was toch gewoon een vriendelijke, tikje saaie collega met een warme stem en aandacht voor de luisteraar(sters)? Ik hoor hier gewoon een stelletje Engelse public school boys die een mede-DJ afzeiken. Niet sjiek van Archer en Barrington. Heeft Mike Ross hier ooit op gereageerd? Het hele Toad gebeuren vond plaats door zowel RNI als Caroline in een zeer melige periode. Ik heb Mike Ross er in 1987 naar gevraagd en heeft hetzelf gezien als een grote grap en bovendien stelde hij dat hij een dikke huid had. Inderdaad zeer aardig destijds en open voor alle luisteraars.
Geplaatst 25 mei 20214 jr. Op 20-5-2021 om 22:10 zei hans knot: Het hele Toad gebeuren vond plaats door zowel RNI als Caroline in een zeer melige periode. Ik verlang wel een beetje terug naar die maandenlange 'melige' periode . :-)
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.