Geplaatst 26 september 20214 jr. Populair bericht Hallo, Ik weet niet of zo een animatie reeds bestaat, dus heb ik er zelf één gemaakt. Enjoy als niet. link : Het originele duurt 40 minuten, maar dat vond ik te lang, vandaar dat het filmpje herleid (versneld werd) tot 13 1/2 minuten. Flagrante fouten vermelden, is steeds welkom. Fretor
Geplaatst 27 september 20214 jr. Auteur 10 uur geleden zei Juul: Heb je wel mooi gedaan ! Complimenten. Juul Dank je wel, Juul. Dit gaat recht naar mijn hart. Prettige dag !
Geplaatst 27 september 20214 jr. Dank, is een leuk filmpje! Ik mis alleen Radio 270, als ik me niet vergis. Piet.
Geplaatst 27 september 20214 jr. Auteur Populair bericht 5 uur geleden zei Piet van der Vooren: Dank, is een leuk filmpje! Ik mis alleen Radio 270, als ik me niet vergis. Piet. Je het gelijk Piet ! Ik hoop dat Scarborough het me zal vergeven ! Ondertussen een nieuwe upload van de verbeterde versie op Youtube gedaan. Blijkbaar kan men geen films vervangen in Youtube en moet men telkens een nieuwe link creëren. Ziehier : Groetjes, Fretor
Geplaatst 31 oktober 20214 jr. Mooi om het hele zeezender gebeuren eens op deze manier te zien. Mij valt op dat de meeste stations behoorlijke knipperlichten zijn in deze film. Aan, uit, ander locatie, een hoop gedoe. Veronica is wel behoorlijke constant geweest in die 14 jaar. Dat zullen adverteerders gewaardeerd hebben, denk ik.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.