Posted November 19, 20213 yr Popular Post Van de Golden Radio NL server, met dank aan Walter Activity Vlissingen - 19790300 - Mi-Amigo Fanbal - Hugo Meulenbroek Interviewt Mi-Amigo DJs This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
November 19, 20213 yr 10 uur geleden zei martinja: Van de Golden Radio NL server, met dank aan Walter Activity Vlissingen - 19790300 - Mi-Amigo Fanbal - Hugo Meulenbroek Interviewt Mi-Amigo DJs This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Hugo was begin jaren 80 ook actief in West-Vlaanderen bij radio Kompas en Andromeda en daarna werd hij bekend als Jan Veldkamp bij Monique
November 20, 20213 yr Author 12 uur geleden zei bert ree: Hugo was begin jaren 80 ook actief in West-Vlaanderen bij radio Kompas en Andromeda en daarna werd hij bekend als Jan Veldkamp bij Monique En zijn eigen naam ben ik alweer vergeten.
November 20, 20213 yr 1 uur geleden zei martinja: En zijn eigen naam ben ik alweer vergeten. Jan Parent. Uitgesproken in het Nederlands 😉
November 20, 20213 yr Tegenwoordig eigenaar van Vintage Music Radio te ontvangen in Vlissingen 1485 en via internet.
November 20, 20213 yr 44 minuten geleden zei Albatrosstudio: 10 maart 1979 Die datum staat ook op de opname in mijn archief.
March 19Mar 19 Op 21-11-2021 om 10:40 zei martinja:Zie in m'n archief dat Hugo Meulenbroek ook bij Activity zatOnder die naam was hij bij diverse vrije radio's actief in Nederland, daarna in Oostende en omgeving was hij te horen bij radio Kompas en radio Andromeda in West-Vlaanderen.