Spring naar bijdragen

1976 08-27 1905-2000 LexHarding – NederlandseTop40 – VOO-H3


bertus

Aanbevolen berichten

Van de VOO op Hilversum 3 tussen 19:00 en 20:00 in 1976 zijn door de jaren heen bijna 50 opnames gedeeld. Deze zat daar nooit tussen dus is het een mooie toevoeging en ook nog eens zo goed als compleet. En hiermee is 1976 bijna compleet.

bewerkt door dave76
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-12-2021 om 16:50 zei dave76:

Van de VOO op Hilversum 3 tussen 19:00 en 20:00 in 1976 zijn door de jaren heen bijna 50 opnames gedeeld. Deze zat daar nooit tussen dus is het een mooie toevoeging en ook nog eens zo goed als compleet. En hiermee is 1976 bijna compleet.

Hier heb ik ook nog heel wat kortere en langere fragmenten van de VOO, van zodra ik klaar met het benoemen van deze digitale bestanden mag je ze hier ook verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei bert ree:

Hier heb ik ook nog heel wat kortere en langere fragmenten van de VOO, van zodra ik klaar met het benoemen van deze digitale bestanden mag je ze hier ook verwachten.

Dat is geweldig. Ik mis zelf nog 23 juli, 30 juli, 3 september, 17 september, 24 september, 22 oktober, 5 november en 12 november 1976 tussen 19:00 en 20:00 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei dave76:

Ooh dat maakt niet uit. Neem gerust alle tijd. Ik ben benieuwd wat je allemaal hebt uit de VOO periode. Heb je ook materiaal uit de latere jaren?

wel ja, de jaren 70, 80 eigenlijk tot 1995, maar wat top 40 betreft weinig uit de jaren 90, vermoed ik. Ja, ik moet nog heel wat tapes beluisteren en nakijken. Concertapes (Tandy) dat valt nog mee, maar sommige Emerald of Shamrock tapes blijven gewoon hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooh dat maakt niet uit. Neem gerust alle tijd. Ik ben benieuwd wat je allemaal hebt uit de VOO periode. Heb je ook materiaal uit de latere jaren?

 

1 uur geleden zei bert ree:

wel ja, de jaren 70, 80 eigenlijk tot 1995, maar wat top 40 betreft weinig uit de jaren 90, vermoed ik. Ja, ik moet nog heel wat tapes beluisteren en nakijken. Concertapes (Tandy) dat valt nog mee, maar sommige Emerald of Shamrock tapes blijven gewoon hangen.

 

De Top 40 heeft wel mijn voorkeur dus wat je er nog van tegen gaat komen is hier meer dan welkom. Er kan zomaar wat tussen zitten wat hier nog niet is gedeeld. Dat heb je nu al bewezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.