Jump to content
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Recommended Posts

Posted
17 uur geleden zei Rrrricky:

Bericht vandaag op cloak_login_or_register

Vaste luisteraars van Arbeidsvitaminen op NPO radio 5 zullen vreemd hebben opgekeken toen ze niet het vertrouwde geluid van Hans Schiffers hoorden, maar Felix Meurders. “Dat ik dit nog eens een keer mag meemaken in mijn radiocarrière: Arbeidsvitaminen presenteren,“ aldus Meurders.

Foto: BnnVara / Tom Cornelissen

Normaal gesproken presenteert Meurders het programma ‘FM op 5’ op zaterdagochtend op NPO Radio 5, maar nu viel hij in voor zijn collega. “Hans Schiffers heeft een dagje vrij en mij de eer toebedeeld.”

En voor Meurders was dat duidelijk genieten. “Wat een weelde is dat om te baden tussen de prachtige muziekstukken.”

Met (nieuwe) link naar de uitzending van NPO Radio5 vanwege rechten.

cloak_login_or_register

Is er toevallig een downloadlink beschikbaar?

Edwin

• reaction_title_1 1
Posted
1 uur geleden zei frankdebruin1971:

Heeft Felix zijn belofte doorbroken uit 1985.  Hij zei dat ie van zijn lang zal zijn leven niet voor de TROS zou gaan werken. Nu is het er toch van gekomen,  weliswaar in een van oorsprong AVRO programma.  Op 8 oktober 2021 presenteerde Felix voor MAX Lunch lekker, wat ie eenmalig overnam van Daniël Dekker.

Helaas zijn de NPO-radioprogramma's tegenwoordig nog wel terug te luisteren, maar niet meer te downloaden. Gedoe. 

Wil iemand deze Felix-fan aan die show van 8 oktober helpen, eventueel via een pm? 

Dank alvast, Edwin

• reaction_title_1 2
Posted
2 uur geleden zei frankdebruin1971:

Heeft Felix zijn belofte doorbroken uit 1985.  Hij zei dat ie van zijn lang zal zijn leven niet voor de TROS zou gaan werken. Nu is het er toch van gekomen,  weliswaar in een van oorsprong AVRO programma.  Op 8 oktober 2021 presenteerde Felix voor MAX Lunch lekker, wat ie eenmalig overnam van Daniël Dekker.

Klopt, dat zei hij in de laatste Nationale Hitparade bij de NOS, voordat die lijst in 1985 door de TROS werd overgenomen.

• reaction_title_1 1
  • 2 weeks later...
Posted
Op 14-12-2021 om 13:32 zei rauhfaser:

Is er toevallig een downloadlink beschikbaar?

Edwin

Ja, maar die mag ik hier niet plaatsen. Vraag de link via een pb.

Groeten, Gerrit

• reaction_title_1 2
Posted
13 uur geleden zei Gerrit:

Ja, maar die mag ik hier niet plaatsen. Vraag de link via een pb.

Groeten, Gerrit

Dank je Gerrit,

Ik ben inmiddels voorzien. Met dank aan de gulheid en samenwerking die mij zo doen thuisvoelen op dit forum. 

Edwin

• reaction_title_1 2
  • reaction_title_2 1