Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Beste Harm,

Het is zoeken naar een speld in een hooiberg. Deze vraag is gericht, omdat de heer Koller een verleden heeft met radio/zenders. Het is dus een aanknopingspunt dat ik heb. Ik hoop dat dit iets meer begrip opwerpt voor mijn vraag. Waarvoor Alabastine mijn dank.

m.v.gr.,

Michel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond Michel W en Hans knot. Zoals blijkt uit de informatie van Hans is het  Frank Koller.

Verder staat er in de info van Hans dat er geen opnames van Radio 270 uit Amsterdam bewaard zijn, daar kan ik het volgende aan toe voegen, ik heb daar nog een cassete tape van , alleen moet ik hem eerst opzoeken in mijn verzameling , de opname  is in der tijd gemaakt in Haarlem Noord.

Verder moet ik ook zeggen dat ik geen ervaring heb met het digitaliseren en op deze site publiseren.

V.G. Radio Scotland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ik was van 1982 tot 1985 bevriend met Frans, hij woonde aan de weeeperzijde 139 of er vlak naast herinnner ik me nog. Na zijn AM periode was betrokken bij Radio West in Amsterdam, welke later omgedoopt werd in Radio Atlantis Amsterdam.. Zijn DJ naam was Joop Simons. Hij draaide regelmatig ook op radio Juul .Ik heb nog een hele tape met spots welke door hem zijn ingesproken. Ik heb na die piraten tijd  nooit meer contact met hem gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.