Geplaatst 15 januari 20223 jr. Populair bericht Hoe ontzettend gezellig de programma's tijdens Veronica 828 waren zie en hoor je vooral ook in deze video. De opname begint rond vijf voor negen 's avonds met nummer 5 uit de ABTT, die wordt gepresenteerd door Joost en Jan. Rond half tien schuiven ook Tineke en Anushka aan. Ad draait een zeer bijzondere versie van Meer van Jan van Veen (Joost valt bijna van z'n stoel van 't lachen) en Ad draait uiteraard ook het nummer Hé Tineke, Hé Joost. De opname sluit af om 22:00, wanneer Cees Man in 't Veld het nieuws leest. Cees leest ook het nieuws om 21:00.
Geplaatst 15 januari 20223 jr. Prima werk Ben. Is dit voor het eerst dat de opname's worden geopenbaard?
Geplaatst 15 januari 20223 jr. Oh ja Ben, " Cees Man in 't Veld" is Ceesmanintveld. Heel vroeger was het zoals jij schreef maar dat was "vroeger". https://nl.linkedin.com/in/cees-manintveld-8385552 15 januari 20223 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 15 januari 20223 jr. Auteur 1 uur geleden zei ruudam: Prima werk Ben. Is dit voor het eerst dat de opname's worden geopenbaard? Dat klopt Ruud. Sinds ik ben gestopt met werken heb ik tijd om m'n lijstje met to-do's af te werken 😉. Al die videos, die ik heb gefilmd, on-line zetten is er één van. 51 minuten geleden zei Juul: Oh ja Ben, " Cees Man in 't Veld" is Ceesmanintveld. Heel vroeger was het zoals jij schreef maar dat was "vroeger". https://nl.linkedin.com/in/cees-manintveld-8385552 Dank je Juul, ik had gezien dat z'n naam ook aan elkaar geschreven op 't internet staat. Ik wist niet dat hij z'n naam veranderd had. Ik laat 't maar als vroeger, anders moet ik een aantal video's opnieuw doen en uploaden en de video's gaan toch allemaal over "vroeguh" 🙂 Ik heb nog één video op stapel staan van Veronica 828 en dan staat denk ik alles wel on-line dat ik gefilmd heb. Cees Manintveld komt in die video niet voor dacht ik. 15 januari 20223 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 15 januari 20223 jr. Ja, echt heel leuk om dat weer eens terug te zien. We waren allemaal een stuk jonger, dat is duidelijk!
Geplaatst 16 januari 20223 jr. Ben heerlijke opnames en ik kijk al wee uit naar de volgende van jouw hand hier .
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.