Geplaatst 21 april 20223 jr. Populair bericht Gisteren kwam ik deze opname tegen op één van m'n HDs. Ik heb geen idee meer waar deze vandaan komt, waarschijnlijk van DAT maar of ik die gekregen heb of zelf heb opgenomen? Hoe dan ook, dit is nog geen HitRadio Veronica, dat begint in September. HitRadio 1224 18-08-1995 10:00-11:05 Gijs Staverman
Geplaatst 21 april 20223 jr. Populair bericht Ik lig echt helemaal dubbel als ik die nieuwslezer hoor! 😉
Geplaatst 21 april 20223 jr. 43 minuten geleden zei GKoedam: Ik lig echt helemaal dubbel als ik die nieuwslezer hoor! 😉 Een bekende stem 😂
Geplaatst 21 april 20223 jr. Ik herken de stem niet, lijkt op die van Ruud, maar zal wel niet. Vond het een mooie opname, stereo en de presentatie zo lekker vlot en strak. Geeft een beetje het, we doen maar wat gevoel, wat ik toen ook altijd gehad heb. Ik hou wel van deze presentatie vorm. Theo
Geplaatst 22 april 20223 jr. Populair bericht 10 uur geleden zei radio tpot: Ik herken de stem niet, lijkt op die van Ruud, maar zal wel niet. Vond het een mooie opname, stereo en de presentatie zo lekker vlot en strak. Geeft een beetje het, we doen maar wat gevoel, wat ik toen ook altijd gehad heb. Ik hou wel van deze presentatie vorm. Theo Hi Theo, Mijn opmerking over die nieuwslezer was als grapje bedoeld, omdat ik het zelf ben. Ik moet altijd lachen om opnames uit die tijd. Maar helemaal met je eens qua presentatie hoor! Groet, Ger
Geplaatst 22 april 20223 jr. Populair bericht Ik vind het helemaal niet verkeerd hoor, de nieuws lezer. Ook dat is een vak apart, waar je gevoel en handigheid in moet krijgen. Iets anders dan DJ zijn. Theo
Geplaatst 22 april 20223 jr. Hitradio 1224, niet mijn soort muziek, maar heerlijk snelle hitradio met flitsende vormgeving en daar houd ik wel van. En via de middengolf is altijd pluspunten
Geplaatst 22 april 20223 jr. Auteur 19 minuten geleden zei Lumpie: En via de middengolf is altijd pluspunten Helaas is dit dan een opname van kabel of FM 🙁
Geplaatst 23 april 20223 jr. 23 uur geleden zei Ben: Helaas is dit dan een opname van kabel of FM 🙁 Jammer, maar je kunt niet alles hebben
Geplaatst 23 april 20223 jr. Populair bericht Ik heb me kostelijk vermaakt hoor met deze opname, als je nog meer hebt, leuk! Gijs die gewoon doodleuk goede tijden slechte tijden tune draait (dacht eerst dat het een grap was) en daarna nog zegt 'die leuke plaat' Het feit dat er haast niemand luisterde bepaalde ook een beetje de sfeer
Geplaatst 27 mei 20223 jr. Populair bericht Geweldige opname! Sowieso post je echt goede opnames Ben. Hoop dat je nog meer uit deze tijd van Veronica post, ook kwalitatief erg goed!
Geplaatst 9 juni 20223 jr. Wat ik me later realiseerde, ze hadden natuurlijk Holland FM overgenomen voor een plek op het kabelnet en de plek in de ether om Veronica later dat jaar een mooie start te kunnen laten maken. Ze móesten die (totaal niet in het format passende) Nederlandstalige platen natuurlijk draaien. Jeroen van Inkel had een plaat van Ramses Shaffy in zijn show. Volgens mij was dat met de komst van Veronica op 1224 wel afgelopen Dennis
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.