Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio 10 04-07-2003 (Laatste) Ferry Maat 11:58-12:29

Featured Replies

Geplaatst
9 uur geleden zei Ben:

Ik kwam deze opname tegen, die ik "laatste" Ferry Maat heb genoemd. Mogelijk is dit dan een stukje van het laatste programma van Ferry bij Radio 10.

Radio 10 04-07-2003 (Laatste) Ferry Maat 11:58-12:29

Vreemd, die datering...Ferry was in 2003 al lang en breed weg bij 10.

Hij vertrok er rond 1990/91, werd chef bij de TROS en was daarna in '92 (vanaf het begin) bij Radio 538 te horen. Daarna vanaf 1995 tot 1999 bij Radio 2 (Maat In de Middag). Daarna was hij een volgens mij voor het eerst weer landelijk te horen op Veronica, dat was rond 2002 of 2003. 

Maar ik ga eens luisteren.

Edwin

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Hi Edwin,

Dit lees ik op Radiopedia:

Als in mei 2003 bekend wordt dat Radio 10FM geen FM frequentie krijgt bij de etherfrequentie veiling, vertrekt Maat bij het station.

Maat wordt na het verlaten van Radio 10FM voor het vernieuwde Radio Veronica gevraagd. Vanaf 6 september 2003 komt dan de "Ferry Maat Soulshow" weer terug op de zaterdagavond van 19:00 tot 21:00 uur.

Bron : https://radiopedia.nl/wiki/Ferry_Maat

Geplaatst
  • Populair bericht

Ferry Maat en Bart van Leeuwen waren vanaf 5 mei 2003 nieuw in de nieuwe programmering van Radio 10 FM. Zij waren aangetrokken als lijstduwers voor de zerobase ether verdeling. Op dramatische wijze verloor Radio 10 FM deze verdeling ten gunste van Skyronica. Met een massaontslag ten gevolge, waar Ferry en Bart ook het slachtoffer van werden. Ferry heeft ziek op een gegeven moment ziekgemeld meen ik, wat ik niet zo sterk vond. Bart is nog wat langer doorgegaan tot eind juli meen ik. 

Ik ben heel mooi dat dit historische moment is vastgelegd Ben, veel dank! :) 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.