Spring naar bijdragen

Het Zwarte Gat


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
1 uur geleden zei Jochem Bootsma:

Dag allemaal!

Natuurlijk voor iedereen hier het allerbeste voor 2024 (ja dat mag nog...) 🙂

 

Hier, op verzoek, nog eens de vorige 4 gedeelde afleveringen + die van Kasteel Borgharen!

Please login or register to see this link.

 

Binnenkort meer van Het Zwarte Gat. Ik ben ook weer een andere weg ingeslagen voor de podcast (of wat het ook moet worden), ik zal jullie op de hoogte houden als er écht nieuws te melden valt.

 

 

Hoi Jochem,

 

Zijn de podcasts dan ook te downloaden om op een eigen computer te bewaren?

 

Groetjes Jan.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

dan valt er natuurlijk altijd wat te regelen 😉

 

Dat zou heel mooi zijn Jochem,  linksom of rechtsom zou het gewoon fijn zijn als deze uitzendingen voor meer mensen beschikbaar komt. En ik ben nog steeds van mening dat de uitzendingen ook in deze tijd nog prima zouden passen.

Eigenlijk jammer dat er niet iets vergelijkbaars als podcast al beschikbaar is, zeker gezien het grote Engelstalig aanbod wat er wel gewoon is. Niet vergelijkbaar met HZG maar toch.

En natuurlijk weer veel dank voor het delen, ik zet regelmatig (bijna dagelijk) wel een fragmentje op. Zelfs mijn zoon kan de enge spookverhalen uit die tijd wel waarderen! 

Dank!

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Jochem Bootsma:

Dag Jan, zover zijn we helaas nog lang niet MAARRR... goed om die wens mee te nemen. Mocht ik het via een officieel kanaal geproduceerd krijgen en zoiets blijkt dan moeilijk (ik kan me voorstellen dat er bij een afspraak als uitgeven op een platform zoals Spotify niet per se een andere 'site' is waar dan ook een .mp3 te downloaden is), dan valt er natuurlijk altijd wat te regelen 😉

 

En dan nog maar eens iets:

Please login or register to see this link.  !!!

Nogmaals happy new year 😎

Heel veel dank weer Jochem.

 

Misschien moet je het delen gewoon beperkt doen onder ons echte HZG liefhebbers. Desnoods deel ik in de kosten als het nodig is samen met meerdere hier in het forum. Gewoon strikte afspraken maken, maar dan hebben het er wel een keer over. Mijn email adres heb je.

 

15 uur geleden zei Camal:

Dat zou heel mooi zijn Jochem,  linksom of rechtsom zou het gewoon fijn zijn als deze uitzendingen voor meer mensen beschikbaar komt. En ik ben nog steeds van mening dat de uitzendingen ook in deze tijd nog prima zouden passen.

Eigenlijk jammer dat er niet iets vergelijkbaars als podcast al beschikbaar is, zeker gezien het grote Engelstalig aanbod wat er wel gewoon is. Niet vergelijkbaar met HZG maar toch.

En natuurlijk weer veel dank voor het delen, ik zet regelmatig (bijna dagelijk) wel een fragmentje op. Zelfs mijn zoon kan de enge spookverhalen uit die tijd wel waarderen! 

Dank!

Ik zet wel eens op de zondagmiddag om 12 uur een fragmentje op. Ik waan mij weer dan in de jaren 80. Wat vliegt de tijd. 😀

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Jan Veenstra:

Heel veel dank weer Jochem.

 

Misschien moet je het delen gewoon beperkt doen onder ons echte HZG liefhebbers. Desnoods deel ik in de kosten als het nodig is samen met meerdere hier in het forum. Gewoon strikte afspraken maken, maar dan hebben het er wel een keer over. Mijn email adres heb je.

 

Ik zet wel eens op de zondagmiddag om 12 uur een fragmentje op. Ik waan mij weer dan in de jaren 80. Wat vliegt de tijd. 😀

Zou mooi zijn als dat mogelijk is Jan, en wat je zegt. Kosten zijn wat mij betreft ook bespreekbaar. Alleen denk ik dat Jochem wel voorzichtig moet zijn, zodra er geld bij komt kijken komen er direct andere partijen om de hoek kijken vrees ik. En ergens is het idee wel gek dat er geld betaald moet worden voor iets wat is uitgezonden door de publieke omroep. Daartegenover al het werk en energie die er in is gestopt om het weer beschikbaar te stellen, lastig allemaal.

Neemt overigens niet weg dat ik zeker belangstelling heb, 

bewerkt door Camal
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-7-2022 om 17:47 zei Webschrijver:

Jochem, Jelle Veeman heb ik zeer goed gekend. Twee dagen na zijn dood had ik een afspraak met hem in zijn nieuwe appartement. Dat ging dus niet door helaas.

 

Zeker is dat jammer,want dan hadden we een zeer interessante aflevering gehad.............

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-1-2024 om 16:14 zei Jochem Bootsma:

Dag allemaal!

Natuurlijk voor iedereen hier het allerbeste voor 2024 (ja dat mag nog...) 🙂

 

Hier, op verzoek, nog eens de vorige 4 gedeelde afleveringen + die van Kasteel Borgharen!

Please login or register to see this link.

 

Binnenkort meer van Het Zwarte Gat. Ik ben ook weer een andere weg ingeslagen voor de podcast (of wat het ook moet worden), ik zal jullie op de hoogte houden als er écht nieuws te melden valt.

 

 

Hartelijk dank Jochem. Wat betreft de podcast, kijk eens naar het platform mixcloud. Kost iets van 10 euro per maand. Alle rechten van eventuele muziek regelen en betalen zij. Als je abonnee bent kun je hier ook downloaden.

 

Succes,

 

Wim

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Sapuripong:

Hartelijk dank Jochem. Wat betreft de podcast, kijk eens naar het platform mixcloud. Kost iets van 10 euro per maand. Alle rechten van eventuele muziek regelen en betalen zij. Als je abonnee bent kun je hier ook downloaden.

 

Succes,

 

Wim

Hoi Wim, @Sapuripong

 

Zeker een mooi alternatief wat betreft Mixcloud.

16 uur geleden zei Camal:

Zou mooi zijn als dat mogelijk is Jan, en wat je zegt. Kosten zijn wat mij betreft ook bespreekbaar. Alleen denk ik dat Jochem wel voorzichtig moet zijn, zodra er geld bij komt kijken komen er direct andere partijen om de hoek kijken vrees ik. En ergens is het idee wel gek dat er geld betaald moet worden voor iets wat is uitgezonden door de publieke omroep. Daartegenover al het werk en energie die er in is gestopt om het weer beschikbaar te stellen, lastig allemaal.

Neemt overigens niet weg dat ik zeker belangstelling heb, 

Hoi Camal, @Camal

 

Wat de onkosten betreft bedoel ik o.a. eventuele bijdragen aan tijd, materiaal en het versturen bijvoorbeeld. Ik snap wat je bedoelt, maar dan hebben het over rechten van een uitzending. Inderdaad het is zeker lastig, al weet ik niet hoe het zit met opgenomen uitzendingen ooit op cassettebanden uit de jaren 80 en 90. Daarom vind ik het delen via een openbare kanaal nog wel een bottleneck. 

19 uur geleden zei F Pruim:

Geweldig zeg, de aflevering over de blinde vrouw. Ik heb op een blindeninstituut in Huizen gewerkt. Daar sprak ik een man die blind geboren is, maar toch in beelden kon dromen. Mensen, huizen, natuur en zelfs kleuren. Dat kan alleen maar uit een vorig leven zijn lijkt mij. 

Bedankt weer voor de download! 

 

Hallo @F Pruim

Ik weet dat dit ook een vorm van telepathie kan zijn wat je beschrijft. Natuurlijk is wat reïncarnatie betreft ook een theorie. Wel is het bijzonder dat iemand die blind is dit soort beelden ziet. Vergeet ook niet dat de ogen instrumenten zijn van de hersenen. Bijzonder interessant is het wel.

bewerkt door Jan Veenstra
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Botia:

Bedankt Jochem voor de nieuwe afleveringen.

 

Er heeft ooit een klein stukje uit de eerste aflevering op youtube gestaan. En ik was altijd alleens benieuwd naar de gehele aflevering.

Hoi @Botia

 

Bedoel je de eerste uitzending van de proefuitzendingen of de eerste officiële uitzending met als onderwerp Bandstemmen van Branton de Geus?  Volgens mij heeft Jochem die al hier eens geplaatst. Groetjes Jan

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Botia:

Hoi Jan,

 

Sorry ik verwoorde me niet zo duidelijk. Nee, ik bedoelde een stukje uit de eerste van de 2 uitzendingen die Jochem recent met ons heeft gedeeld over de blinde vrouw.

 

Groetjes Bart

Hoi Bart @Botia

 

Dan heb ik het niet helemaal goed gelezen. Naar mijn weten heeft dit nooit op YouTube gestaan of elders. Anders zou ik het moeten vinden in mijn lijst verzamelde uitzendingen. Groetjes Jan.

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Botia:

Hoi Jan,

 

Ik heb echt zeker weten eens een gedeelte uit die aflevering via Youtube beluisterd.

 

Heb je toevallig de aflevering van de Poldergeist bij een Litouwse vrouw? Deze heeft ook enige tijd op Youtube gestaan. Ik weet niet hoe ik afleveringen van Youtube moet halen en ik vond dat een mooie aflevering.

 

Groetjes Bart

Hoi @Botia Bart en @Jochem Bootsma Jochem,

 

Mijn excuus, inderdaad jullie hebben gelijk. De uitzending staat wel in mijn lijst als Annema Raven gaat onder hypnose.  Zo te lezen gaat Jochem binnenkort de uitzending Litouwen uploaden. 

15 uur geleden zei Botia:

Hoi Jan,

 

Ik heb echt zeker weten eens een gedeelte uit die aflevering via Youtube beluisterd.

 

Heb je toevallig de aflevering van de Poldergeist bij een Litouwse vrouw? Deze heeft ook enige tijd op Youtube gestaan. Ik weet niet hoe ik afleveringen van Youtube moet halen en ik vond dat een mooie aflevering.

 

Groetjes Bart

Hoi Bart @Botia op de volgende site kun je youtube filmpjes omzetten naar bijvoorbeeld mp3. Je moet de link van een filmpje kopiëren en plakken.

Please login or register to see this link.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Jochem Bootsma:

Bart heeft gelijk: een fragment van #257 heeft op YouTube gestaan. Die kanttekening had ik er nog bij willen zetten, maar vergeten 🙂

 

De andere aflevering die online heeft gestaan, met de vrouw die oorspronkelijk uit Litouwen kwam, zal ik ook binnenkort uploaden. Da's aflevering #481. 

Ik dacht al ik kan me daar echt niet vergist in hebben. De enige afleveringen die ik heb beluisterd. Heb ik of hier gedwonload of beluisterd via Youtube.

 

Leuk dat je aflevering 481 ook binnenkort wilt gaan uploaden. Ik kijk er naar uit. ;)

8 uur geleden zei Jan Veenstra:

Hoi @Botia Bart en @Jochem Bootsma Jochem,

 

Mijn excuus, inderdaad jullie hebben gelijk. De uitzending staat wel in mijn lijst als Annema Raven gaat onder hypnose.  Zo te lezen gaat Jochem binnenkort de uitzending Litouwen uploaden. 

Hoi Bart @Botia op de volgende site kun je youtube filmpjes omzetten naar bijvoorbeeld mp3. Je moet de link van een filmpje kopiëren en plakken.

Please login or register to see this link.

Hoi Jan,

 

Dat omzetten naar mp3 werkt prima via de link. Dank je wel!

bewerkt door Botia
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.