Spring naar bijdragen

Het Zwarte Gat


Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Moby:

Hoi Jan. Zou je die Wonderdokters nog eens kunnen herposten?

Deze net gemist verleden week.

 

Groetjes Moby

Daarvoor moet je bij Jochem zijn. Groetjes Jan.

 

Ervaren jullie ook problemen met het bekijken en met reageren op dit kanaal? Pagina's lopen vast of reageert niet op ingevoerde teksten voordat het wordt verwerkt tot leesbare tekst voor iedereen. Ik werk met Egde als browser. Gelukkig lukt het nu wel. Groetjes en een fijne zondag nog.

bewerkt door Jan Veenstra
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gewoon een vraag Jan. Daar hoef je niet zo 'bijdehand' en 'betweterig' op te reageren. Gewoon beantwoorden is een betere optie. Met kanaal bedoel je blijkbaar deze website. 

 

Dan je opmerking over vastlopen of niet reageren van deze website. Met 'ik werk met Edge' kunnen we weinig. Besturingssysteem? Versie? Up-to-date? Andere browser geprobeerd? En dit gaat niet over het onderwerp van deze topic. Als je dit soort zaken ervaart is het beter om een nieuwe topic in de help-sectie aan te maken. Dan kunnen andere gebruikers van deze website ook hun ervaringen erbij zetten en/of een oplossing aandragen. En voor ons is dat dan een signaal om, als er meerdere gebruikers zijn, er naar (te laten) kijken.

 

Terug maar weer naar het onderwerp van deze topic.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
17 uur geleden zei Jan Veenstra:

Beste Jochem. de uitzending Uittredingen is zo te horen aflevering 25. Luister maar eens naar de aankondiging.  Groetjes Jan

 

Oké, om nog even hier op terug te komen....

 

Lastig! Ik kom er niet helemaal uit, maar weet wel dat aflevering 51 het juiste nummer is. In aflevering 50 wordt gezegd dat de volgende over uittredingen gaat... dus dat adds up. Aflevering 25 gaat trouwens over Transcendente Meditatie (heb ik ook), en zo staat ie ook op alle lijstjes :)

 

Ik kan dan 2 dingen bedenken... waarvan de eerste verreweg het meest logisch is.

 

- Ze zijn vanaf 1982 opnieuw begonnen met tellen. Dan komt het namelijk wel uit op 25, mits je 1 of 2 afleveringen erbij telt die niet op de lijstjes staan, maar die ik wél heb gevonden in het archief met cassettes. Dat betekent dus ook dat je hier en daar soms keuzes moet maken over hoe je de telling voortzet. Het noemen van aflevering 25 laat dan juist wel zien dat ik op de goede weg zat, terwijl het op de bekende lijsten pas de 23e of 24e zou zijn vanaf 1982.... moeilijk hè haha!

 

- De persoon die de opname van 51 heeft gemaakt, heeft het intro niet opgenomen en later van een oudere uitzending gekopieerd om dit aan te vullen. Daarbij heeft ie toevallig, en ook verwarrend genoeg, een intro van aflevering 25 gekozen. Ik kan dat niet checken, want ook al heb ik 25 wel, de intro tune ontbreekt daar 🙂 Handig...

 

 

bewerkt door Jochem Bootsma
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 1-10-2023 om 13:57 zei Jochem Bootsma:

Een oudere uit 1983....

 

Please login or register to see this link.

 

🙂👍

Ik ben hier niet actief, maar, maar lees wel mee. En geniet heel erg van de  gedeelde aflveringen van "Het zwarte gat".

 

Door vervelende omstandigheden ben ik niet in de gelegenheid geweest de aflevering over uittredingen te downloaden. Zou u die normaals kunnen uploaden? Ik zou u daar erg dankbaar voor zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.