Spring naar bijdragen

Storm op de Noordzee-Radio Mi Amigo live 19 December 1976


Henk-Anna Loog

Aanbevolen berichten

59 minutes ago, Henk-Anna Loog said:

Bij deze weer een leuke opname om te delen, het is 19 December 1976 en het stormt weer op de Noordzee, je hoort in de live programma's alles rammelen in de studio, Marc Jacobs en Frank van der Mast proberen er het beste van te maken, omdat er geen actuele Top 40 aan boord is.

De digitale opname heb ik op 16 Augustus 2006 van Harm Koenders gekregen en die deel ik nu met jullie.

Radio Mi Amigo  19 December 1976  12:00-14:00 Frank van der Mast / 14:00-15:09 Marc Jacobs en om 14:05 klapt de zender even uit de lucht voor een hele korte tijd.

 

Please login or register to see this link.

 

Enjoy listning.

Henk Kruize

Beste Henk,

I have these hours as Baken op zondag.

Mvg,

John C

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Je Piet voor je herinneringen..

En een week of wat later waaide het weer flink, ergens begin Februari... en dat herinner ik me omdat ik toen het golfplaten dakje van mijn tuinschuurtje uit de tuin van mijn buurman kon halen.....  :( 

Misschien ook een beetje cru, maar toen was het wel lachwekkend, mijn vader had als "oorlogs aandenken" een prothese voor zijn linkerbeen... tijdens die storm wou hij gaan kijken of alles nog OK was met zijn auto en meteen toen hij buiten kwam verloor hij zijn evenwicht omdat de harde wind zijn been prothese schepte.... Toen Pa weer binnen kwam had hij zo ongeveer alle goden die er bestaan goed kwaad aangeroepen....

 

Henk Kruize

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat heb ik nog goed voor de geest staan, ons halve dak was weg.

Dan lach je niet zo hard meer, TV kijken ging ook niet, antenne lag er bij ook onder een hoek van 90 graden.

De volgende dag bleek pas hoe de storm hier huis had gehouden, alles wat niet nagel vast zat, was echt weg.

Bij de overburen achter in de tuin, en dan hebben we het toch over een meter of 70, vonden we een onluchtings pijp terug.

Mijn mast had de storm doorstaan, dat dan wel weer 🙂

Maar hebben we toen 10! stormen gehad?

 

Theo

bewerkt door radio tpot
taalfoutjes
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6408
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jac76
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.