Geplaatst 15 november 20223 jr. Populair bericht © Noord-Hollands Archief, collectie Fotopersbureau De Boer https://www.flickr.com/photos/offshoreradio/albums/72177720303692356
Geplaatst 15 november 20223 jr. Populair bericht Mooi, dank je wel. Herken wel wat Philipsjes in de eerste fotoos. Antenne uittrekken voor Veronica was niet nodig, want de ferriet antenne in het toestel doet het werk. De antenne is voor FM en KG. In 1968 liep ik met een oom in de zomer bij mooi weer langs het strand, ergens in N Holland. Het hele stuk hoorde ik continu Veronica, je hoefde eigenlijk zelf geen radio mee te nemen, zo populair was Veronica en de portable. Prima ontvangst natuurlijk, met alleen een stukje zeeweg tussen zender en ontvanger.
Geplaatst 16 november 20223 jr. Tja de muziek mee nemen, naar het strand, op de bouwplaats, en op de fiets is gebleven. Alleen is het nu een blue-tooth speaker of de ipods, met een spotify playlist geworden.
Geplaatst 19 november 20223 jr. Op 15-11-2022 om 22:17 zei ruudam: In 1968 liep ik met een oom in de zomer bij mooi weer langs het strand, ergens in N Holland. Het hele stuk hoorde ik continu Veronica, je hoefde eigenlijk zelf geen radio mee te nemen, zo populair was Veronica en de portable. Prima ontvangst natuurlijk, met alleen een stukje zeeweg tussen zender en ontvanger. De zomer van 1968 was de eerste zomer dat Veronica alleen was na al die zomers met andere zenders van voor de Britse kust.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.