Geplaatst 28 januari 20232 jr. Populair bericht Zojuist heb ik de dia's 217-231 toegevoegd op Flickr. Dia's 201-216, 289, 301 en 302 had ik al eerder toegevoegd. Dit is nog niet alles, er komen nog meer dia's die op en nabij de Ross Revenge gemaakt zijn. Je komt ook een bijzondere bewoner van de Ross Revenge tegen: En de liefhebbers van antenne(masten) komen ook aan hun trekken: En dan ook nog een vraag, wie staan op deze foto (helaas bewogen en een erg donkere dia): Aanvullingen en correcties zijn van harte welkom! 28 januari 20232 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 31 januari 20232 jr. Auteur Populair bericht Zojuist heb ik dia's 232-251 toegevoegd op Flickr. Bij sommige foto's heb ik een vraag toegevoegd. Mocht je het antwoord daarop weten, kun je me dat dan laten weten? De nieuwe dia's zijn van onder andere Nigel Harris: En voor de electro-technici de optimod AM: De was droogruimte : En voor de liefhebbers van echte motoren: Met tenslotte een aantal prachtige dia's van de Ross at Sundown :
Geplaatst 2 februari 20232 jr. Auteur Populair bericht Ik heb dia's 276-291 toegevoegd op Flickr, waaronder deze: Het zijn nogal donkere dia's met vrij veel korrel. Dat geeft de foto's wel een bepaalde en passende sfeer mee.
Geplaatst 2 februari 20232 jr. Daar is verder niets mis mee hoor, hogere lichtgevoeligheid van analoge film bracht per definitie een grovere korrel met zich mee.
Geplaatst 2 februari 20232 jr. Auteur Populair bericht 3 minuten geleden zei Harm ten Brink: Daar is verder niets mis mee hoor, hogere lichtgevoeligheid van analoge film bracht per definitie een grovere korrel met zich mee. Inderdaad. Met een ruis verwijderings programma zoals Topaz is die ruis nog wel aan te pakken, maar dan verdwijnen de tuidraden ook en dat willen we niet!
Geplaatst 3 februari 20232 jr. Auteur Populair bericht Inmiddels staan alle dia's, die Helmut van en op de Ross Revenge heeft gemaakt op Flickr. Ik heb net de nog ontbreken de dia's tussen 292 en 306 toegevoegd. Zo is het nu duidelijk waar de Ross zich toen bevond: Met een prachtig uitzicht vanuit de antennemast: En een blik op de mast (en een mast-klimmer): 3 februari 20232 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 3 februari 20232 jr. Frank Schmitz was met me mee bij de twee tochten en he is op de mast geklommen. Ook hè heeft nog veel dia's opgenomen.
Geplaatst 6 februari 20232 jr. Op 28-1-2023 om 15:55 zei Ben: Zojuist heb ik de dia's 217-231 toegevoegd op Flickr. Dia's 201-216, 289, 301 en 302 had ik al eerder toegevoegd. Dit is nog niet alles, er komen nog meer dia's die op en nabij de Ross Revenge gemaakt zijn. Je komt ook een bijzondere bewoner van de Ross Revenge tegen: En de liefhebbers van antenne(masten) komen ook aan hun trekken: En dan ook nog een vraag, wie staan op deze foto (helaas bewogen en een erg donkere dia): Aanvullingen en correcties zijn van harte welkom! Volgens mij is dit Blake Williams. Gr. Cas
Geplaatst 8 februari 20232 jr. Populair bericht Beste vrienden allemaal. Het zijn prachtige foto's, die vele herinneringen oproepen aan mooie tijden. De hond was Raffles. Een braaf dier, hij kon altijd achter je aan rennen als je zelf te vlug van de ene naar de andere plaats ging. Maar je eens omkeren en "go to bed" riep was ie weg. Ik denk nog dagelijks aan die tijd. Maar ja, het blijft daarbij. En, wat we gehad hebben kunnen ze niet meer afpakken. Ik heb er ook mooie foto's van, maar heb ze enkele jaren geleden gepost. Als er interesse is, post ik ze nog eens. Groetjes Ricky Als ik de graden ingeef in Google-maps, lag de Ross boven Margate, en tamelijk dichtbij land. Er zal iets niet kloppen denk ik. Toen ze verhuisd waren lagen tussen Magate en Ramsgate, plus een heel stuk Oostelijker. Groeten Ricky
Geplaatst 18 april 20232 jr. Ik zal mijn best doen om ze te posten. Maar ik ben nu niet in de mogelijkheid dat te doen. Ten vroegste komend weekend. Sorry hoor.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.