Geplaatst 3 februari 20232 jr. Oud Mi Amigo dj Norbert is vanmorgen overleden. Hij is 83 jaar geworden. Hij was presentator bij BRT2 en Mi Amigo, later was hij de oprichter van VBRO Radio in Brugge. Ook was hij zanger met o.a. Liedje voor Mary-Ann, Pas op de verf en was hij Leadzanger bij de Mi Amigo Boys die het strijdlied Mi Amigo uitbrachten.
Geplaatst 3 februari 20232 jr. Populair bericht Beste Radiovrienden , Ook ik las op ons forum dat dat Norbert overleden is. Ik heb langere tijd bewondering gehad voor deze man . Een aantal jaren geleden hoorde ik over het liedje voor Mary-Ann . Na de achtergrond was het gissen .... Maar inmiddels weet ik dat dit Liedje de favoriete plaat van Sylvain Tack was . Ik ben deze avond op zoek gegaan naar Norbert in mijn zeezender verzameling . Heel even kijk ik naar deze spullen en herinneringen . Ik zal zijn foto met handtekening eens een mooi plaatsje geven in een lijst met het Liedje voor Mary-Ann. Groeten van Peter.
Geplaatst 16 februari 20232 jr. Pas vanmorgen zag ik dat Ferry Eden voor Radio Mi Amige De Echte een in memoriam aan Norbert heeft gebracht. Op Mediapages is dit niet meer te downloaden. Degene die me dit wil bezorgen ben ik alvast heel dankbaar.
Geplaatst 16 februari 20232 jr. Mi Amigo de echte 12-14 Norbert, Zoals Hij Was - Ferry Eden & Frans Vanderdrift <Link verwijderd, opname jonger dan 5 jaar> 17 februari 20232 jr. bewerkt door de redactie Link verwijderd, opname jonger dan 5 jaar
Geplaatst 16 februari 20232 jr. Hallo Bart, Helaas nog maar eens van de originele DJ's die naar de eeuwige zeezendervelden is verhuisd. Gelukkig kon ik wel nog tijdig dit programma downloaden. Ik heb het nog eens opgeladen op: <Link verwijderd, opname jonger dan 5 jaar> Mvg, Frank 17 februari 20232 jr. bewerkt door de redactie Link verwijderd, opname jonger dan 5 jaar
Geplaatst 17 februari 20232 jr. 13 uur geleden zei Ronny Aeles: Mi Amigo de echte 12-14 Norbert, Zoals Hij Was - Ferry Eden & Frans Vanderdrift <Link verwijderd, opname jonger dan 5 jaar> 12 uur geleden zei FrankV: Hallo Bart, Helaas nog maar eens van de originele DJ's die naar de eeuwige zeezendervelden is verhuisd. Gelukkig kon ik wel nog tijdig dit programma downloaden. Ik heb het nog eens opgeladen op: <Link verwijderd, opname jonger dan 5 jaar> Mvg, Frank Hallo Ronny en Frank, Jullie kunnen Bart blij maken door de door jullie opgenomen programma's via een aan hem gerichte PB door te sturen. Gerard
Geplaatst 17 februari 20232 jr. Populair bericht Beste Gerard, Jarno, Ik wilde Bart ook maar helpen, maar blijkbaar mag je geen recente opnames linken, wist ik niet. Intussen is hij blijkbaar al verder geholpen, dat is het belangrijkste! Mvg, Frank
Geplaatst 17 februari 20232 jr. 11 uur geleden zei FrankV: Beste Gerard, Jarno, Ik wilde Bart ook maar helpen, maar blijkbaar mag je geen recente opnames linken, wist ik niet. Intussen is hij blijkbaar al verder geholpen, dat is het belangrijkste! Mvg, Frank Inmiddels hebben vier mensen mij dit programma verstuurd. Ik ben nog net niet aangedaan, maar wel onder de indruk van zo veel respons. Dank iedereen. Wel ben ik een voorstander van het plaatsen van programma's via internet radio zoals Mi Amigo, de echte en 192 Radio op dit forum.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.