Geplaatst 7 februari 20232 jr. Populair bericht Radio Caroline Caroline-19880207-1330-1500-MikeDickson
Geplaatst 7 februari 20232 jr. Beleefd verzoek aan een ieder die kan helpen. Pixeldrain stagneert hier in de UK (zie screenshot). Ik word er gallies van. Upload is helemaal onmogelijk. Dit is iets van de laatste paar weken. MF, WeTransfer etc werken als vanouds. Is er iemand bereid ajb MF of WeTransfer te gebruiken en bovenstaand bestand te 'uploaden'.
Geplaatst 7 februari 20232 jr. 43 minuten geleden zei Omnivoor: Beleefd verzoek aan een ieder die kan helpen. Pixeldrain stagneert hier in de UK (zie screenshot). Ik word er gallies van. Upload is helemaal onmogelijk. Dit is iets van de laatste paar weken. MF, WeTransfer etc werken als vanouds. Is er iemand bereid ajb MF of WeTransfer te gebruiken en bovenstaand bestand te 'uploaden'. Misschien ben je hier mee geholpen https://www.mediafire.com/file/9rmkopqkny58c5h/Caroline-19880207-1330-1500-MikeDickson.mp3/file
Geplaatst 7 februari 20232 jr. 1 uur geleden zei Omnivoor: Beleefd verzoek aan een ieder die kan helpen. Pixeldrain stagneert hier in de UK (zie screenshot). Ik word er gallies van. Upload is helemaal onmogelijk. Dit is iets van de laatste paar weken. MF, WeTransfer etc werken als vanouds. Is er iemand bereid ajb MF of WeTransfer te gebruiken en bovenstaand bestand te 'uploaden'. Wil je niet teveel in 1 keer downloaden? Zie je plaatje.
Geplaatst 7 februari 20232 jr. 2 uur geleden zei Omnivoor: Beleefd verzoek aan een ieder die kan helpen. Pixeldrain stagneert hier in de UK (zie screenshot). Ik word er gallies van. Upload is helemaal onmogelijk. Dit is iets van de laatste paar weken. MF, WeTransfer etc werken als vanouds. Is er iemand bereid ajb MF of WeTransfer te gebruiken en bovenstaand bestand te 'uploaden'. Omnivoor, Heb je Ted Bouwens wel binnengekregen? O ja, dat loopt via MF. Ik zie nu het verschil Gerard 7 februari 20232 jr. bewerkt door Gerard van den Ende Aanvulling
Geplaatst 7 februari 20232 jr. Populair bericht Misschien een idee om hier een topic te openen in plaats van hier een discussie te starten? Deze problemen hebben namelijk niets van doen met het onderwerp. De beheerder van Pixeldrain leest hier mee en is er dan ook mee geholpen.
Geplaatst 7 februari 20232 jr. 1 uur geleden zei Juul: Wil je niet teveel in 1 keer downloaden? Zie je plaatje. Het zijn aparte downloads om het probleem aan te kaarten
Geplaatst 8 februari 20232 jr. Populair bericht Op 7-2-2023 om 06:24 zei Roel Dickse: Radio Caroline Caroline-19880207-1330-1500-MikeDickson Bron: Leeuwarder Courant 5-2-1988
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.