Geplaatst 25 april 20232 jr. 1 uur geleden zei Juul: Ik zag dit op internet. Van wie is dit een uitgave ? Van Disky, Juul. Mijn exemplaar althans.
Geplaatst 25 april 20232 jr. Auteur Aha, Ja Disky was een platenlabel uit Hoorn dacht ik. Volgens mij een sublabel van EMI - Bovema. Vandaar die vele EMI platen. Maar ze waren niet altijd betrouwbaar in de goeie uitvoeringen.
Geplaatst 25 april 20232 jr. Je hebt het geheel bij het rechte eind Juul. https://www.discogs.com/label/3231-Disky Rob V.
Geplaatst 25 april 20232 jr. Heb ik al jaren, ook de 70s editie van deze serie. Ik zou niet meer weten waar ik het ooit gekocht heb. Staan nu volgens mij bij zoon Mark de Haan.
Geplaatst 27 april 20232 jr. Deze CD's werden in elk geval op de Radiodag (toen nog in Amsterdam) verkocht. Daar heb ik indertijd vandaan gehaald. Op 25-4-2023 om 20:45 zei Juul: Aha, Ja Disky was een platenlabel uit Hoorn dacht ik. Volgens mij een sublabel van EMI - Bovema. Vandaar die vele EMI platen. Maar ze waren niet altijd betrouwbaar in de goeie uitvoeringen. Klopt Juul. Wat ik wel op prijs kon stellen was dat die dingen altijd wel redelijk goed gemastered waren.
Geplaatst 28 april 20232 jr. Op 25-4-2023 om 21:39 zei Marinebroadcasters: Heb ik al jaren, ook de 70s editie van deze serie. Ik zou niet meer weten waar ik het ooit gekocht heb. Staan nu volgens mij bij zoon Mark de Haan. Ik heb ze indertijd gekocht bij een bouwmarkt (Praxis).
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.