Spring naar bijdragen

36 jaar Veronica


FrankV

Aanbevolen berichten

Op 18-7-2023 om 20:42 zei FrankV:

Veronica verlaat het publieke omroep bestel en gaat commercieel door. Diverse personen geven hierover hun mening.

 

Te zien en/of downloaden op: Please login or register to see this link.

 

Mvg, Frank

Dank voor het aanbieden Frank. Voor mijn eigen archief en de historische juistheid ben ik benieuwd welke omroep dit heeft uitgezonden en wanneer. Heb je die gegevens?

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei FrankV:

Hallo Helmut en Bart,

 

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb destijds veel opgenomen op VHS, probeer ik nu wat te digitaliseren en te delen met mensen die dit hopelijk ook waarderen.

 

Op het einde van dit programma zie je nog de "Veronica" straaljager langs vliegen en productie is in handen van Leo Van Der Goot, vroeger Radio Noordzee maar toen producent bij Veronica. Het lijkt me dus wel een Veronica productie.

 

Ik ben nog volop bezig met digitaliseren en plaatsen, dus hou de diverse forums maar in het oog. Indien interesse in Radio Luxembourg, die staat op een ander forum 🙂

 

Tnx, Frank

OK Frank. Dit werd dus door de VOO of Veronica als sateliet uitgezonden?

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Bart,

 

Aangezien in het hele programma wordt gesproken over het "commercieel gaan" veronderstel ik dat dit nog als VOO in het publieke bestel zal uitgezonden zijn. Een juiste datum moet ik je helaas schuldig blijven, misschien wel te googelen.

 

Ik weet wel dat ze een lange film speelden als VOO waarbij het eerste deel op de publieke omroep zat en het tweede deel op satelliet.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh hoi, spuit elf hier. Het antwoord is al gegeven; dit zijn dus beelden van 'Veronica Goodbye', één van de laatste drie programma's die Veronica in het Publieke Bestel uitzond op 31 augustus 1994 (19:30). Hierna kwam nog een special van Die 2 (Spaan en Vermeegen), Supermodel of the Year 1995 en tot slot het eerste deel van Total Recall - het tweede deel kwam vanaf 00:00 op het commerciële station.

bewerkt door Samba-boy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-7-2023 om 17:25 zei Samba-boy:

Oh hoi, spuit elf hier. Het antwoord is al gegeven; dit zijn dus beelden van 'Veronica Goodbye', één van de laatste drie programma's die Veronica in het Publieke Bestel uitzond op 31 augustus 1994 (19:30). Hierna kwam nog een special van Die 2 (Spaan en Vermeegen), Supermodel of the Year 1995 en tot slot het eerste deel van Total Recall - het tweede deel kwam vanaf 00:00 op het commerciële station.

Bijna goed

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6424
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Drumpad
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.