Spring naar bijdragen

NOS H3 1978 Joost den Draaijer


martinja

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...

Martin bedankt ,,,even een vraag waarom zijn jou downloads met pixal na twee dagen al verlopen en blijven andere rum een week staan om binnen tehalen  was nu weer te laat voor :

 

NOS-H3-19780505-1800-1900 - Joost Den Draaijer - NOSmaal

 

NOS-H3-19780303-1800-1900 - Joost Den Draaijer-NOSmaal-EenVrijdag

 

wie kan ze nog een keer plaatsen alvast bedankt 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Jaap De Vries:

Martin bedankt ,,,even een vraag waarom zijn jou downloads met pixal na twee dagen al verlopen en blijven andere rum een week staan om binnen tehalen  was nu weer te laat voor :

 

NOS-H3-19780505-1800-1900 - Joost Den Draaijer - NOSmaal

 

NOS-H3-19780303-1800-1900 - Joost Den Draaijer-NOSmaal-EenVrijdag

 

wie kan ze nog een keer plaatsen alvast bedankt 

7 dagen Jaap, maar deze heb ik niet meer bij de hand liggen, dus als iemand die zou willen uploaden, graag en zeer bedankt

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-10-2023 om 11:14 zei martinja:

Als je 'm download en dat geldt voor alle files hier op het forum:   like ze dan ff met een blauw hartje of een paarse bedankt. Er zijn zoveel downloaders, zie ik per week en het aantal likes is miniem. Dat is toch het minste wat je kan doen, want uploaden doen ook een handje vol. Het is al es eerder gevraagd. Fijn als je het wel doet:    Bedankt !

 

Doe mn best Martin dat elke keer te doen. Maar ja.... zal het best een keer zijn vergeten 🙂

Uploaden, komt. Heb nu weinig tijd, maar de donkere avonden komen er weer aan en dan zijn de buitenwerkzaamheden minder. Dank voor alles wat je beschikbaar stelt. Als ik 1332kHz niet heb aanstaan bij de klussen dan stream ik oude opnames o.a. die jij beschikbaar stelt. Het is zoveel dat ik 200 jaar oud moet worden om alles te beluisteren, al begrijp ik dat het straks stil wordt op 1332 khz en dan zal ik meer kunnen beluisteren. Maar de reden waarom harm stopt is best verdrietig. Het echte middengolf geluid is voor mij waar het ook zeker om draait. Tja, zeezenders, dus toen hifi kwam vond ik het drie keer niets. Ga zo door. Grts Eric

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Eric:

Doe mn best Martin dat elke keer te doen. Maar ja.... zal het best een keer zijn vergeten 🙂

Uploaden, komt. Heb nu weinig tijd, maar de donkere avonden komen er weer aan en dan zijn de buitenwerkzaamheden minder. Dank voor alles wat je beschikbaar stelt. Als ik 1332kHz niet heb aanstaan bij de klussen dan stream ik oude opnames o.a. die jij beschikbaar stelt. Het is zoveel dat ik 200 jaar oud moet worden om alles te beluisteren, al begrijp ik dat het straks stil wordt op 1332 khz en dan zal ik meer kunnen beluisteren. Maar de reden waarom harm stopt is best verdrietig. Het echte middengolf geluid is voor mij waar het ook zeker om draait. Tja, zeezenders, dus toen hifi kwam vond ik het drie keer niets. Ga zo door. Grts Eric

Het was maar een algemene opmerking. De downloads zijn tientallen - de likes kun je op 1 hand tellen vaak een ook op 2 handen, maar de downloadcijfers zijn veel hoger

Alles op z'n tijd. Ik loop nu zo'n 2 maanden achter met luisteren, dus het valt mee en ik heb er dan nog Golden Radio NL bij.   Vraagje (ik volg helaas niet alles)  welke Harm ? en welk station ? ik ben er niet van op de hoogte.

Ik blijf doen wat ik aankan en bedankt voor leuke reactie en iedereen trouwens

 

Groetje,

Martin

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard. Begreep dat het algemeen was bedoeld, maar dit was mijn persoonlijke aanvulling 😀😉

Ik bedoel 1332 kHz Extra AM vanuit Amsterdam van ene Harm. Hij is ook zeer regelmatig op dit forum actief. 

Zie ook Please login or register to see this link.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-10-2023 om 10:54 zei Eric:

Uiteraard. Begreep dat het algemeen was bedoeld, maar dit was mijn persoonlijke aanvulling 😀😉

Ik bedoel 1332 kHz Extra AM vanuit Amsterdam van ene Harm. Hij is ook zeer regelmatig op dit forum actief. 

Zie ook Please login or register to see this link.

ja gezien, dank voor de tip en zeker die middengolf tip van de buma - triest is dat zeg - gelijk doorgegeven aan Bart in Terneuzen, AM900

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.