Spring naar bijdragen
  • 0

RTP loopt vast


Omnivoor

Vraag

Hebben leden hier ook last van? Hier in de UK als ik naar beneden scroll loopt radiotrefpunt wel eens vast, mn bij de wat langere topics. Ik heb dit op twee verschillende computers.

Ik moet bijv. naar Google of welk een andere website dan ook om daarna weer naar RTP terug te kunnen keren.

Dit is iets van de laatste paar weken. Ik moet wel zeggen: hier in de UK is de hele site omsingeld door advertenties, maar dat is al een paar jaar zo.

Is dit een UK probleem, zijn er mede-UK-ers die dit hebben of is dit een algemeen probleem (incl NL en andere landen)??

Omni ;) 

Link naar opmerking

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Een heel naar probleem dit. Ik kan het ook reproduceren zoals omnivoor stelt. Als je helemaal tot onderaan scrollt en dan weer terug, dan gaat de site "kapot". Scroll je eerder dan het einde terug, dan gaat het goed. Er zijn veel meer sites die met ditzelfde probleem kampen leert mij een zoekopdracht op internet. Het schijnt te maken te hebben met de "consent knop".

 

Google wil dat alle sites die gebruik maken van advertenties via google (en dat doen wij) per januari 2024 gebruik maken van een "consent knop". Dit is zo'n popupscherm waarop je moet aangeven of je akkoord bent met de cookies etc. Om hier aan te voldoen (en dus ook aan de Europese regelgeving te voldoen) hebben we deze een paar weken terug voor deze site ingeschakeld. Blijkbaar levert dat problemen op.

 

Ik zal kijken of ik die consentknop weer uit kan schakelen, maar dat is dan een tijdelijke oplossing..

Link naar opmerking

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.