Spring naar bijdragen

Radio 10 non stop 60's - 70's etc


Juul

Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei peellandfm:

. Je zal toch naar een station willen luisteren dat met de letter V begint 🤣

 

Dat hoeft maar één keer. Daarna kun je het station indien gewenst gewoon opslaan onder een voorkeuzeknop.

 

Die hele discussie over fm-versus-dab is voor mij totaal niet meer interessant. Nu ik eenmaal een dab-radio heb, maak ik gewoon gebruik van het aanbod en denk ik er verder niet meer over na. Wat kan mij het nu schelen hoe dat signaal precies bij mij komt? Dat geldt vast voor de meeste luisteraars.

 

Internetradio is ook prima, maar daarvoor heb je wel veel meer servercapaciteit nodig. Dab blijft een interessante kostenbesparende optie voor stations die een groter publiek willen bedienen.

bewerkt door Will Stevens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei ruudam:

Maar niemand wil uitzenden op het deel  65 tot 87.5 want dat kan voorlopig niemand ontvangen 

Volgens mij hebben de Russen de fm band op die manier in gebruik.

De Sangean ats-909x loopt van 65-108 mhz. Dus er zijn wel radio's in de handel die het gewoon kunnen ontvangen.

 

Niets is fijner dan s'avonds op de bank genieten van mijn goede jaren 70 Marantz Tuner met het prettige, wat wollige warme analoge stereo fm geluid.....Daar kan geen DAB tegenop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6427
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Sefke
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.