Spring naar bijdragen

Aardige zeldzame foto's


Juul

Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...
Op 4-11-2023 om 20:44 zei Juul:

Ik ben voor B&G al onze honderden foto's van de oud collega's aan het beschrijven. "wie wat waar". En zo kwam ik  terecht in de folder met alle foto's die Lex in de loop van de jaren gemaakt had.

Ik zag in m'n aantekeningen dat ik ze in 2003 !, dus twintig jaar terug, gedigitaliseerd heb. En ineens zag ik een paar foto's die Lex maakte nadat we uit de lucht waren gegaan en hij klom een stuk in één van de masten. En "toevallig"  kwamen Meister en Bollier langs met ik denk de trip tender. Ze gaven Bull Verweij een hand.  Berry Zandscholten maakte ook al een paar foto's van dichtbij maar deze geven een erg mooi overzicht.  We waren met een aantal collega's vanuit Hilversum naar de Norderney gegaan. Ik had ondanks de droeve gebeurtenis het voor geen goud willen missen.

Lex maakte er een paar vanuit dit gezichtspunt. Ik zie mij zelf ook nog staan (pijl).

foto's; ©Stichting Norderney.

 

 

 

screen 5.jpg

 

 

 

screen 5b.jpg

Juul,

Het is niet de Trip Tender maar de Eurotrip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6409
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    wega51
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.