Spring naar bijdragen

19 januari 1989, 35 jaar geleden vanaf de Noordzee


Roel Dickse

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Roel Dickse:

Radio 819
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link. -11:45-12:00-RiaValk-Aqasun
Please login or register to see this link. RickvanHouten-SmokingDraaiTop3 (start)

 

bewerkt door thijs5326
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bert ree:

Op 10 febr. 1980 was er bv Zondagmiddagmatinee met Peter de Vries Hugo de Groot en Wim Robyn: het programma blikte even terug op de geschiedenis van Caroline in 1967 met tevens een interview met Paul de Wit. Wim had nog andere activiteiten aan boord. ik heb begrepen dat hij ook nieuwslezer was, maar eind febr.80 werd hij van boord gehaald omwille van een overlijden in de familie. Hij zou op 18 maart terug aan boord gaan, maar wegens zijn verjaardag werd dat even uitgesteld.

Dit programma staat evenwel op een band die ik nog digitaal moet omzetten.

Van die dag is o.a. het programma Zondagmatinee van 15.55 tot 17.30 bewaard gebleven. Daarbij zie ik de namen erbij staan van Peter de Vries en Hugo de Groot, maar dan zal hij ook wel vast te horen zijn als jij dat zegt.

 

 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

Van die dag is o.a. het programma Zondagmatinee van 15.55 tot 17.30 bewaard gebleven. Daarbij zie ik de namen erbij staan van Peter de Vries en Hugo de Groot, maar dan zal hij ook wel vast te horen zijn als jij dat zegt.

 

 

in mijn gegevens vind ik terug: opname tussen 1400-1612, hopelijk is de kwaliteit nog redelijk, want ik heb een aantal tapes uit die tijd die compleet verpulverd zijn. Ik moet het nog nakijken, maar het is hier erg druk voor het ogenblik.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.