Spring naar bijdragen

Stan Haag Mi Amigo


Revenge85

Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik naar een opname van Stan Haag zitten luisteren van 10 feb 1975.

Het was zijn eerste jukebox via Mi Amigo , hij gaf aan in Spanje te zitten, volgens mij was Stan op het moment van opname nog niet in Spanje ?? , mijn vraag is eigenlijk waar ( op welke plek , ook in de boerderij ???)nam hij zijn eersten jukeboxen op voor Mi Amigo en liepen die naadloos over in de Jukeboxen en zijn andere programma’s die uit Spanje kwamen.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Jaap De Vries:

Was datniet in het begin vanuit een belgische studio ergens en dn werden de banden naar het schip verzonden met een bode ..

 

kan je de opnames ook delen versamel graag opnames van Stan 

Stan was altijd in voor een geintje. Zo vertelde hij in de Jukebox van 18 april 1973 dat hij tegen 18:00 met een helikopter van de demonstratie in Den Haag naar het zendschip was gevlogen, terwijl zijn programma vooraf in de Veronica studio's in Hilversum was opgenomen.

Zijn eerste Jukebox voor Mi amigo werd bij Bokkebroek thuis opgenomen in Grobbendonk. Bokkebroek wist te vertellen dat Stan helemaal geen verzoekjes had en hij ter plekke mensen uitvond en namen gebruikte van mensen die geregeld een plaatje aanvroegen bij radio Veronica. Een bekende naam is Mevrouw Klapwijk. Ik weet niet zeker of ik haar naam correct heb gespeld.

 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Brian Nichols:

Here is 10 minutes of Stan, recorded on 7th July 1975, just before the handover to Radio Caroline:
Please login or register to see this link.

1847-1900 In 1975 was er nog geen zomertijd in de Benelux, wel in het VK. 

12 uur geleden zei Jaap De Vries:

Was datniet in het begin vanuit een belgische studio ergens en dn werden de banden naar het schip verzonden met een bode ..

 

kan je de opnames ook delen versamel graag opnames van Stan 

In de zeezendertijd bij KL85.net krijg je heel wat programma's van Mi Amigo tgv 50 jaar Mi Amigo met dit weekend oa Stan Haag en Tim Ridder aka Bart van Leeuwen. Voor meer details:  Please login or register to see this link.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6411
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jankwarts
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.