Spring naar bijdragen

Shockradio (Stenders) vanaf cassette, datum onbekend


tboneradio

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Omnivoor:

Cracker met Low verscheen in Augustus 1993

Shockradio begon ergens in 1993,

Ik zeg daarom uitzending rond Augustus 1993


Ergens zegt Stenders dat hij hoopt dat een track een hit wordt in 1994 (Big Gay Heart). Helaas geeft het nieuws weinig aanknopingspunten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Samba-boy:

Zo hé, zeg dat. Ik heb alledrie de koppen nagelopen maar kan er nul komma nul specifieke artikelen over vinden. Bizar.

 

293a4224-fbc4-95bd-9352-0ae8c8ca222a.jpg.2bba23e096bf6887ae38dc6edd599854.jpg


Wat een nietszeggend nieuwsbulletin. Terwijl, mocht ik het goed hebben, er genoeg gebeurde in Nederland.
Ik kom in de krant van 14 mei 1994 een bericht tegen over Noord-Jemen gisteren (dus vrijdag) een vredesplan van Zuid-Jemen heeft afgewezen.
Daarbij is 7 seconds van Youssou N'Dour en Neneh Cherry in mei 1994 uitgebracht en kondigt Rob hem af als soort van super mooie nieuwe plaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei thijs5326:


Lijkt mij 14 mei 1994.

Shock Radio kwam wekelijks, en in de kranten op die da... Ik zit hélemaal bij het verkeerde jaar te kijken ook, goeiemorgen. 14 it is, en ik ga even Hans Anders bellen 😂

 

Is het dan eigenlijk niet 15 mei? Shock Radio was om 00:00?

bewerkt door Samba-boy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Samba-boy:

Shock Radio kwam wekelijks, en in de kranten op die da... Ik zit hélemaal bij het verkeerde jaar te kijken ook, goeiemorgen. 14 it is, en ik ga even Hans Anders bellen 😂

 

Is het dan eigenlijk niet 15 mei? Shock Radio was om 00:00?


De nacht van 13 op 14 mei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei thijs5326:

De nacht van 13 op 14 mei.

Nu volg ik je niet meer :lol: Dat is vrijdag op zaterdag, 14 op 15 was zaterdag op zondag.

 

Ik heb nog eens de krant gecheckt, Shock Radio kwam zaterdagavond laat, 00:05 (Dus zondag) tot 02:00. Of ik lees het écht verkeerd.

bewerkt door Samba-boy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Samba-boy:

Nu volg ik je niet meer :lol: Dat is vrijdag op zaterdag, 14 op 15 was zaterdag op zondag.

 

Ik heb nog eens de krant gecheckt, Shock Radio kwam zaterdagavond laat, 00:05 (Dus zondag) tot 02:00. Of ik lees het écht verkeerd.


In mijn herinnering was shockradio van vrijdag op zaterdag. Maar daar kan ik natuurlijk naast zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-3-2024 om 03:19 zei bert ree:

ZONDAG 15 mei 1994 dus, in omroepkringen ook als zaterdagavond 14 mei omschreven

Ja, dus wat ik hierboven al zei:

  

Op 3-3-2024 om 22:44 zei Samba-boy:

Ik heb nog eens de krant gecheckt, Shock Radio kwam zaterdagavond laat, 00:05 (Dus zondag) tot 02:00. Of ik lees het écht verkeerd.

 

Ik had het niet fout, er werd 13 op 14 mei geroepen. Zaterdagavond 14 mei had ik nog best gevonden (Ik zei immers zelf al zaterdagavond laat), maar 13 op 14 was, ook in omroepkringen, fout. :D

bewerkt door Samba-boy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6426
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Sefke
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.