Spring naar bijdragen

colgate palmolive requestshow


hans knot

Aanbevolen berichten

International Studio Orchestra – Sound City. Een compositie van John Reids uitgevoerd door the International Studio Orchestra onder leiding van Jack Trombey. Het staat op de lp Music Making uit 1965 uit de serie productiemuziek van Music de Wolfe uit London. Het nummer werd op Radio London gebruikt als tune voor de Colgate Palmolive Requestshow, die werd gepresenteerd door Tony Windsor.

Helaas geen opname wel eventueel bij mij aan te vragen via HKnot..Home.nl

bk.jpg.b92c5411a7f7b2d58fd2547b3d35651e.jpg

International Studio Orchestra - Sound City. A composition by John Reids performed by the International Studio Orchestra conducted by Jack Trombey. It appears on the 1965 LP Music Making from Music de Wolfe's London production music series. The song was used on Radio London as the tune for the Colgate Palmolive Request show, presented by Tony Windsor.

Unfortunately no recording though possibly available from me via HKnot..Home.nl

fr.jpg

bewerkt door hans knot
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • hans knot changed the title to colgate palmolive requestshow

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.