Spring naar bijdragen

Tineke weer op de radio


Juul

Aanbevolen berichten

te beluisteren op:
Please login or register to see this link.

zaterdagmorgen van 10 tot 12 uur

 

Dit deel van de link is voldoende (alles vanaf het ? mag weg):

Please login or register to see this link.

bewerkt door Rink Hof
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
2 uur geleden zei Eric:

Tinneke voor het tijdstip best wel 'ruige muziek' draait. Vindt ik niet zo bij haar passen, maar ze gaat met de tijd mee haha

Het is Tineke, met 1 n Eric, maar Tinus hield, en nu nog, van die muziek. Ook een tip "Grolloo Radio" van Johan Derksen... daar hoor je als "boomer" ook nog leuke muziek. OK, Johan ligt niet zo goed bij de woke gemeenschap maar het gaat mij om de muziek... en die is mooi..

 

Fijne Zaterdag en Proficiat Willie... vandaag jarig, Willie kerel, gooi er vanavond maar wat frikandellen in... :) 

 

Groet

Henk kruize

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Henk,

 

"de woke gemeenschap"

 

 

Ook jij "repeteert" het woord woke. Het is zo'n verschrikkelijk modewoord en de meeste mensen  hebben geen idee wat het betekent. En als ik eerlijk ben ik wist het tot vorig jaar ook niet. Tot ik veel mensen ineens zag gebruiken......toen dacht ik ;"nou dan hoor je er wel bij".

 

Voor die mensen:

 

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Juul:

Ook jij "repeteert" het woord woke.

Met "woke" bedoel ik de personen die je hun mening op wil dringen.. "JIJ mag geen vlees eten, JIJ mag geen auto rijden, JIJ moet duurzaam zijn, JIJ mag niet dit en niet dat, en waarom??? ...omdat IK dat vind..".... en dat irriteert me. Ik heb respect voor degene die vegan zijn, die havermelk drinken, die met de fiets gaan, die hun huis vol leggen met zonnepanelen die ze pas in 15 jaar terug verdient hebben en nog veel meer, als dat hun levenswijze is, mooi, prima.. wees er gelukkig mee, ik respecteer dat!!!!!! Maar  respecteer dan ook mijn mening, ik ben  gek op mijn stukkie vlees, ik rij met mijn benzine auto omdat ik me geen electrische auto kan permitteren, omdat ik liever "Rookworst" eet dan "Ookworst" etc..  dat bedoel ik Juul. 

En nu gewoon lekker van Koningsdag genieten, dat respecteer ik ook... Proficiat Willie.

 

Fijne Vrijdag

Groet

Henk Kruize

 

 

bewerkt door Henk-Anna Loog
zoveelste tikfout, de jaren beginnen te tellen...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Met "woke" bedoel ik de personen die je hun mening op wil dringen.. "JIJ mag geen vlees eten, JIJ mag geen auto rijden, JIJ moet duurzaam zijn, JIJ mag niet dit en niet dat, en waarom??? ...omdat IK dat vind..".... en dat irriteert me. Ik heb respect voor degene die vegan zijn, die havermelk drinken, die met de fiets gaan, die hun huis vol leggen met zonnepanelen die ze pas in 15 jaar terug verdient hebben en nog veel meer, als dat hun levenswijze is, mooi, prima.. wees er gelukkig mee, ik respecteer dat!!!!!! Maar  respecteer dan ook mijn mening, ik ben  gek op mijn stukkie vlees, ik rij met mijn benzine auto omdat ik me geen electrische auto kan permitteren, omdat ik liever "Rookworst" eet dan "Ookworst" etc..  dat bedoel ik Juul. 

 

Wij hebben havermelk omdat we iemand in de familie hebben die niet tegen lactose kan. Ik ga met de fiets naar het werk omdat dat sneller gaat dan met de auto. De zonnepanelen op het dak zijn nu zes jaar en de investering is inmiddels terugverdient. En rookworst is tegenwoordig kookworst met rookaroma's. Keuringsdienst van waarde heeft daar nog niet zolang geleden een programma aan geweid omdat die aroma's niet zo gezond zijn. Wat ik hiermee wil zeggen: we roepen van alles omdat we denken dat zo het is, maar het is beter om je er eerst eens in te verdiepen. 

 

Op 25-4-2024 om 07:25 zei Marinebroadcasters:

Prima prima...niet stil gaan zitten. 

 

Helemaal mee eens. 

 

Zullen we maar weer terug gaan naar het onderwerp van deze topic?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6412
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Panthera leo
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.