Geplaatst 17 mei17 mei Populair bericht Toen de Amerikaanse strijdkrachten nog in Zuid Vietnam aanwezig waren werd er door A.F.N. als American Forces Vietnam Network (AFVN) radioprogramma's gemaakt voor de aldaar gelegerde Amerikaanse militairen. Van 1 Januari 1971 tot 21 Januari 1971 was er ook een "piraat" in de lucht, of zoals ze zichzelf noemden "Underground Pirate Station", de naam was "Radio First Termer". De uitzendingen werden gemaakt vanuit een bordeel in Saigon en Radio First Termer was een project van Sergeant Clyde David DeLay, die zich op de radio "Dave Rabbit" noemde.Ik heb een uitzending van Radio First Termer in mijn archief, de precieze datum en tijd is mij onbekend, maar toch wil ik deze unieke opname met jullie delen.Radio First Termer - Januari 1971 - Dave Rabbit"pixeldrain10 Radio First Termer - Dave Rabbit 102 min.mp3This file has been shared with you on pixeldrainFijne ZaterdagHenk Kruize
Geplaatst 18 mei18 mei Mooie en aparte opname Henk. Toen ik zat te luisteren, bedacht ik me ineens zou: Trump AFN ook opheffen (in Europa) ?
Geplaatst 18 mei18 mei Er is nog niets bekend over een troepen reductie hier. Maar let op de NAVO top volgende maand.
Geplaatst 18 mei18 mei Dank je, Henk! Op de blogspot van Tom Whetston staat wat info over "Dave Rabbit" en een link naar de Radio First Termer Homepage : https://afrtsarchive.blogspot.com/2012/04/goodbye-dave-rabbitt.html
Geplaatst 18 mei18 mei Grappig hé, overal waar die Yanks komen richten ze onmiddellijk een radiostation op. Ook in Polen vorig jaar.
Geplaatst 18 mei18 mei Tja Juul zouden meer mensen moeten doen.Een "Voice of peace" is weer meer nodig dan ooit
Geplaatst 18 mei18 mei Voor jou informatie Henk; deze opname heb ik op 27 augustus 2022 ook reeds gedownload en als volgt bewaard:RadioFirstTermer-Saigon-19710100-ClydeDavidDeLay-aka-DaveRabbit
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.