Geplaatst 24 mei24 mei Ik heb er nog 8 oude boeken over en hier liggen. Nr. 1, 2, 3, 5, 6, 9, 10 en 12. Iemand interesse?
Geplaatst 24 mei24 mei Geachte Helmut:Graag een plaatje/scan van deel 1 en een prijskaartje uiteraard!!Groeten van Omni.
Geplaatst 27 mei27 mei Ik hoop van wel , maar zie op Bol en Van der Velde Boekhandel staan, dat het de 10e juni is geworden. De 5e keer dat er uitstel is?
Geplaatst 27 mei27 mei Toen ik het boek vanmorgen ging halen werd mij in de boekenwinkel verteld dat de verschijningsdatum uitgesteld is naar 10 juni a.s.
Geplaatst 29 mei29 mei Op 27-5-2025 om 09:47 zei Juul:Ik heb nog een proefdruk van de eerste.Ik heb een totaal afgeragd exemplaar van deel 2 (tm 1978) en iets minder afgeragd dee 7 (tm 1998) in de kast. Het hit-naslagwerk kan tegenwoordig prima online via Dutchcharts.nlof Top 40.nlHet boek van Bart Arens (over de publieke lijsten vanaf de jaren zestig) is wel zeer lezenswaardig. Als kind, toen ik nog bovengemiddeld in de lijsten zat, zeg tot pakweg 1983, had ik meer met de Nationale Hitparade dan met de Top 40. Tegenwoordig interesseert de - huidige - hitparade me niet echt meer. Dus geloof niet dat een nieuw deel voor mij iets toevoegt. Edwin
Geplaatst 8 juni8 jun Ik heb wat ge-duckduckgo-ed en gezien dat de Hitdossier 2025 op 5 sites overal 49,99 euro kost, incl. verzendkosten.o.a. te koop bij bij Rockarts Hoek van Holland.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.