Geplaatst 26 mei26 mei Hallo,Wie o wie kan mij helpen aan de Duitstalige uitzendingen van RNI?Alvast bedankt.Groetjes,Anky
Geplaatst 5 juni5 jun Populair bericht Anky,Hier vind je een aantal opnames.Ik hoop dat het ook afspeelt... (ik heb het niet geprobeerd)<https://drive.google.com/drive/folders/1_jxvzzkjTUDsVakts8YkWuofGjS4JNNL>als er een wachtwoord nodig is, probeer dan freeradioveel plezier,Rink 5 juni5 jun bewerkt door Rink Hof
Geplaatst 6 juni6 jun Auteur Hallo Rink,Heel veel dank voor het meedenken en zoeken van de programma’s.Het wachtwoord is inderdaad freeradio.De programma’s spelen allemaal goed.Vriendelijke groet,Anky
Geplaatst 6 juni6 jun Dank heren.Maar wie is Elke Reiner? De vrouw van ? Nooit van gehoord.............................
Geplaatst 6 juni6 jun Ne Juul, Elke en Reiner zijn twee verschillende mensen, en hun voornaam. Elke werkte op het kantoor in Zürich. Het is te lang geleden, ik geloof zij was secretaresse daar. En Horst Reiner was geloof ik alleen met bandopnames te horen.
Geplaatst 6 juni6 jun Populair bericht 1 uur geleden zei Helmut:En Horst Reiner was geloof ik alleen met bandopnames te horen.Deed live programma's vanaf de MEBO II en zelfs het openingsprogramma ( samen met Roger Day) begin 1970.https://www.offshoreradio.co.uk/rni1.htm
Geplaatst 7 juni7 jun 12 uur geleden zei Helmut:Elke werkte op het kantoor in Zürich. Het is te lang geleden, ik geloof zij was secretaresse daar.Was Elke niet de radionaam van Eva Pfister? Voor zover ik weet was Eve Pfister de secretaresse van Erwin en Edwin in Zurich.Henk Kruize
Geplaatst 7 juni7 jun 13 uur geleden zei Helmut:Ne Juul, Elke en Reiner zijn twee verschillende mensen, en hun voornaam. Elke werkte op het kantoor in Zürich. Het is te lang geleden, ik geloof zij was secretaresse daar. En Horst Reiner was geloof ik alleen met bandopnames te horen.Dank Helmut.
Geplaatst 7 juni7 jun I don’t believe that Elke was Eva Pfister. I heard that she was a nightclub dj in Zurich.
Geplaatst 7 juni7 jun 2 uur geleden zei Henk-Anna Loog:Was Elke niet de radionaam van Eva Pfister?Haar (voor)naam was Elkie en ze was de vrouw van Edwin Bollier.
Geplaatst 7 juni7 jun Populair bericht 1 uur geleden zei Robin Westhof:en ze was de vrouw van Edwin Bollier.Dus dan moet ze dit zijn..... foto 31 Augustus 1974, Edwin Bollier met echtgenote en zoon en dochter.foto copyright Theo DenckerHenk Kruize
Geplaatst 7 juni7 jun Populair bericht Ook mooie foto. 31 aug. 1974 om 18.10 uur "de heren komen langszij de Norderney afscheid nemen".Foto: © Berry Zandscholten-Stichting Norderneyfoto: ©Lex Harding - Stichting Norderney 7 juni7 jun bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.