Jump to content

Featured Replies

Posted

In 1984 werd dit deuntje gebruikt onder promo's, die gerelateerd waren aan Coca Cola. Ik vermoed dat het ook voor commercials gebruikt werd. Ik ben op zoek naar een uitvoering in goede kwaliteit. Schrik niet, dit is de wat "opgepompte" instrumentale track uit een Coca Cola Playoff Song promo, waar ik de spraak uit verwijderd heb.

This is the hidden content, please

Wie (her)kent dit en heeft deze in goede kwaliteit? Mocht je die hebben, kun je me dan een PB sturen?

Edited by Ben

• Ben changed the title to Coca Cola Payoff Song / Coke is it Bedje

Bedoel je "Coke Is It" Ben? Is geschreven door Ginny Redington Dawes (1945-2022).

Hier op 18.50 minuten in de Youtube.

• Author

Dank je, Henk! Dat is 'm inderdaad, maar dan de instrumentale versie is wat ik zoek. Ik ga hiermee wat verder zoeken.

10 uur geleden zei Ben:

In 1984 werd dit deuntje gebruikt onder promo's, die gerelateerd waren aan Coca Cola. Ik vermoed dat het ook voor commercials gebruikt werd. Ik ben op zoek naar een uitvoering in goede kwaliteit. Schrik niet, dit is de wat "opgepompte" instrumentale track uit een Coca Cola Payoff Song promo, waar ik de spraak uit verwijderd heb.

Wie (her)kent dit en heeft deze in goede kwaliteit? Mocht je die hebben, kun je me dan een PB sturen?

Hi Ben, Ik heb een copy(FLAC) van de CD. If you're interested . Kijk hier op Discogs

Greetings

Dyo

Aussieland

• Ben changed the title to Coca Cola Playoff Song / Coke is it Bedje
  • Author

Bedankt voor je aanbod, Dyo. Ik heb inmiddels ook een kopie! Op die CD/LP staat de gezongen versie van Coke is it. Ik ben op zoek naar de instrumentale versie.

Edited by Ben

• Author

Bedankt voor het zoeken en de tip, Juul. Ik ga kijken.

Ik heb ook ergens een paar CDs met allemaal artiesten, die Coca Cola liedjes hebben gezongen. Onze eigen Sandra en Andres hebben dat overigens ook gedaan. Dat was vooral in de jaren '60 en '70.

Leuk, waren veel te horen op Aruba, Radio was daar commercieel.

Er stond een heuse Coca Cola fabriek op het eiland voor 60.000 mensen. In San Nicolas, stad van de grote Amerikaanse olie raffinaderij Lago/Esso.

Je kon door een raam naar binnen kijken naar de voorbij glijdende flesjes.

Things go better with Coca Cola, things go better with Coke....

Hey there go the Tremeloes with the taste you never get tired of.

• Author

Ruud,

Je hebt 't over de commercials uit de jaren '60 en '70. Ik zoek die uit 1984 : Coke is it!