Geplaatst 10 augustus10 aug Wie heeft er voor mij een goede scan van het cassettelabel. De versie, die ik ooit 's heb gekregen, is wat beschadigd:Mocht iemand deze cassette (en ook Veronica Gaat Door - Deel 08 - Vader Abrahams Show) voor me hebben, stuur me dan svp een PB. Het zijn de enige twee cassettes, die ik nog mis. De LPs heb ik allemaal.
Geplaatst 10 augustus10 aug 8 uur geleden zei Ben:Wie heeft er voor mij een goede scan van het cassettelabel. De versie, die ik ooit 's heb gekregen, is wat beschadigd:Mocht iemand deze cassette (en ook Veronica Gaat Door - Deel 08 - Vader Abrahams Show) voor me hebben, stuur me dan svp een PB. Het zijn de enige twee cassettes, die ik nog mis. De LPs heb ik allemaal.Mooie serie. Ik heb alleen de LP's.
Geplaatst 12 augustus12 aug Auteur Dankzij één van onze forumleden, die zo vriendelijk was om mij zijn cassette(s) te lenen, heb ik inmiddels een veel betere versie van het cassettelabel: 12 augustus12 aug bewerkt door Ben
Geplaatst 13 augustus13 aug Op 10-8-2025 om 21:44 zei Albatrosstudio:Mooie serie. Ik heb alleen de LP's.Een opknappertje Op 10-8-2025 om 13:23 zei Ben:Wie heeft er voor mij een goede scan van het cassettelabel. De versie, die ik ooit 's heb gekregen, is wat beschadigd:Mocht iemand deze cassette (en ook Veronica Gaat Door - Deel 08 - Vader Abrahams Show) voor me hebben, stuur me dan svp een PB. Het zijn de enige twee cassettes, die ik nog mis. De LPs heb ik allemaal.
Geplaatst 21 augustus21 aug Auteur Populair bericht Aanstaande maandag gaan de cassettes weer terug naar de eigenaar. Ik ben blij dat ik nu de verzameling van 12 cassettes compleet heb met deze twee aanvullingen (al zijn het dan zelfgemaakte "neppers"):
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.