Geplaatst 4 september4 sep Hallo allemaal,Klopt het dat er een platenlabel, genaand Jumbo,lp’s uitbracht met opnames van zeezenders.Klopt dit?Wil iemand die deze opnames heeft deze delen op dit forum?Groetjes,Anky
Geplaatst 5 september5 sep Ja, dat klopt Anky. Ik ga kijken wat ik heb en zal je dat dan per P(ersoonlijk) B(ericht) toesturen. Zoek je bepaalde LPs of zenders? Zo 1-2-3 weet ik niet of Jumbo LPs van zeezenders heeft uitgebracht, wel veel jingles.Wordt vervolgd.
Geplaatst 5 september5 sep Populair bericht 1 uur geleden zei Ben:Zo 1-2-3 weet ik niet of Jumbo LPs van zeezenders heeft uitgebrachtO.a deze heel beroemde dubbel LP'sHenk
Geplaatst 5 september5 sep Populair bericht Dank je, Henk. Ja, inderdaad. Zijn ook op CD uitgebracht.En de eerste staat ook op youtube zie ik.En op dat kanaal staat ook de tweede LP zie ik. 5 september5 sep bewerkt door Ben
Geplaatst 5 september5 sep Auteur Hallo allemaal,Iedereen hartelijk dank voor het meeedenken en opzoeken.Groetjes,Anky 5 september5 sep bewerkt door Anky
Geplaatst 5 september5 sep 22 uur geleden zei Anky:Hallo allemaal,Klopt het dat er een platenlabel, genaand Jumbo,lp’s uitbracht met opnames van zeezenders.Klopt dit?Wil iemand die deze opnames heeft deze delen op dit forum?Groetjes,AnkyDit klopt en die worden hier ook regelmatig aangeboden en besproken
Geplaatst 6 september6 sep Was deze label ook niet omstreden, om dat deze producten aanbood die niet bestonden?
Geplaatst 6 september6 sep 10 uur geleden zei Andree:Was deze label ook niet omstreden, om dat deze producten aanbood die niet bestonden?Dat denk ik niet. Het duurde alleen heel lang voor aangekondigde producten, waarvoor je kon voorinschrijven, uiteindelijk werden uitgebracht.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.