Geplaatst 2 november2 nov Populair bericht RedSandsRAdioJuli2008 By Bert Ree ~ pixeldrainIn 2008 nam ik een aantal programma's van Red Sands radio op, verdere details heb ik nog niet kunnen uitwerken. Het zou leuk zijn als een aantal liefhebbers meer details kunnen vermelden in de programma's. 2 november2 nov bewerkt door bert ree aanvulling
Geplaatst 3 november3 nov 16 uur geleden zei bert ree:RedSandsRAdioJuli2008 By Bert Ree ~ pixeldrainIn 2008 nam ik een aantal programma's van Red Sands radio op, verdere details heb ik nog niet kunnen uitwerken. Het zou leuk zijn als een aantal liefhebbers meer details kunnen vermelden in de programma's.Wat heeft dit met zeezenders te maken, Bert?Hoort dit niet meer thuis in de categorie Overige landen?
Geplaatst 3 november3 nov Uh? Ik dacht toch echt dat het Red Sands Fort met zijn voeten in de Noordzee stond en daarmee de uitzendingen (RSL) vanaf het fort als zeezender gekwalificeerd kan worden.Rob V.
Geplaatst 3 november3 nov Hoi Bert,Ten eerste hartelijk dank voor deze opnamen! Dan nog een vraagje, de eerste 2 cijfers van de datum, is dat het jaar, of de dag?Groeten,Wim
Geplaatst 3 november3 nov 4 uur geleden zei Rob Veld:Uh? Ik dacht toch echt dat het Red Sands Fort met zijn voeten in de Noordzee stond en daarmee de uitzendingen (RSL) vanaf het fort als zeezender gekwalificeerd kan worden.Rob V.Ja, daar dacht ik niet aan.Ik associeer zeezenders voornamelijk met radiostations die uitzenden vanaf een zendschip.
Geplaatst 3 november3 nov Ik krijg het niet gedownlaod, mijn laptop weigert. Moet bewijzen dat ik een mens ben....maar dat lukt dus ook niet......Paul de Haan.
Geplaatst 3 november3 nov Paul, als je even geduld hebt verschijnt het vakje wat je kunt afvinken en dus kan downloaden. Althans ............ dat is dus bij mij.Rob V. 3 november3 nov bewerkt door Rob Veld
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.