Geplaatst 23 december 202523 dec Populair bericht Ik vraag me af van wanneer deze ansichtkaart is uit het Kerstpakket van Helmut. Als ik me niet vergis werd de TROS aspirant omroep in 1966, maar die ontbreekt op deze kaart. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 23 december 202523 dec Ooit via de "Muziekschool" (Lagere School tijd iets van 1972) een schoolreisje met de autobus naar de KRO-studio geweest voor een rondleiding! Was indrukwekkend.
Geplaatst 20 uur geleden20 u. Jaar of wat geleden rondleidingen door de AVRO- VARA en NCRV studio's gehad. De KRO studio was door anti-kraak niet meer toegankelijk helaas maar fijn dat veel nog "staat" van de omroepen van toen. 20 uur geleden20 u. bewerkt door Hans van Mokum .
Geplaatst 6 uur geleden6 u. In mijn herinnering was het 1967 dat de Tros de C-status kreeg. Maar het het ouder worden zit ik er met de herinneringen wel eens naast.Rob V.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.