Geplaatst 22 uur geleden22 u. Populair bericht Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 21 uur geleden21 u. Dank Ben. Deze kende ik nog niet. Tom Collins deed het nieuws. Allemaal live van de Norderney. Prima kwaliteit ! 21 uur geleden21 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 20 uur geleden20 u. 1 hour ago, Juul said:Dank Ben. Deze kende ik nog niet. Tom Collins deed het nieuws. Allemaal live van de Norderney. Prima kwaliteit !Beste Juul,On this date (29th June), between 1200 and 1700, was there a programme presented by Freek Simon where he played Alarmschijven up to date?Mvg,John C
Geplaatst 18 uur geleden18 u. John, I really don't know.Perhaps this ? 18 uur geleden18 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Fraaie opname, opgenomen in Brabant. De opnemer had ongetwijfeld een goede ontvanger aan een goede antenne. Twee zaken die mij opvallen:A: Vaak roept op lid te worden van de VOS, later zou Mulder vaak verklaren dat die 5 gulden oproep tot steun vd VOS de reden was dat hij bij de zz Veronica stopte en overging naar de TROS. B: In een Montano sig reclame horen we de stem van de legendarische presentator Pete Felleman.Paul de Haan
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Dank je Ben had deze nog nooit gehoord en Tom Collins met het nieuws geweldig zo zie je maar weer er komt altijd wel weer een verassing voorbijM.v.g John
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 2 uur geleden zei Marinebroadcasters:Fraaie opname, opgenomen in Brabant. De opnemer had ongetwijfeld een goede ontvanger aan een goede antenne. Twee zaken die mij opvallen:A: Vaak roept op lid te worden van de VOS, later zou Mulder vaak verklaren dat die 5 gulden oproep tot steun vd VOS de reden was dat hij bij de zz Veronica stopte en overging naar de TROS.B: In een Montano sig reclame horen we de stem van de legendarische presentator Pete Felleman.Paul de HaanDat oproepen van Tom hebben we hem ook verweten. Wel een beetje typies Tom. Zo ken(de) ik hem. 1 uur geleden1 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 12 minuten geleden12 min. Mulder zal ook vaak over zijn radiokansen en loopbaan hebben nagedacht. Die lag niet op de slingerende ouwe radiotrawler maar bij de zuilen die toen al bezig waren deejayzieltjes van de zeezenders binnen te harken. Met trots verdween hij naar de Tros voor het einde vd zz Veronica. Hiermee volgde hij het voorbeeld van één van zijn voorbeelden Tony Blackburn die Big L vroegtijdig voor 14 augustus 67 verruilde voor de BBC Light, alwaar hij in juli al te beluisteren was. Geef ze eens ongelijk. De schoorsteen moet immers blijven roken, of dat ten gevolge van Tivoli of Golden American is maakte niet uit.Paul de Haan.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.