Geplaatst 17 uur geleden17 u. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren VARA-H-19650000-TijdVoorTeenagers-39minKan iemand deze uitzoeken?
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 15 uur geleden zei Roel Dickse: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren VARA-H-19650000-TijdVoorTeenagers-39minKan iemand deze uitzoeken?Dit is zaterdag 5 of 12 september 1964 op Hilversum 1.TvT was altijd op zaterdagmiddag na Tussen start en finish en vóór Uitlaat met Wim de Bie. Ik kan overigens geen gids van sept 64 vinden waar TvT in staat. @Vincent ?Herman benoemt dat Have I The Right van The Honeycombs 'uiteindelijk Engeland's topsong' is geworden (27-8-64), Maybe I Know van Leslie Gore staat '15 in Amerika'. Ik heb alleen Billboard, daar staat ze 14 in de week van 5 september. Misschien versprak hij zich, of gebruikten zij bijvoorbeeld Cashbox (heb ik niet). Dionne Warwick heeft een nieuwe single You'll Never get to heaven (VS Top 40 vanaf 19-9). Ik weet niet hoe snel TvT was met de lijsten.Als ze er bovenop zaten, was het 5-9, anders 12-9. 12-9 is wel weer erg laat om te melden dat The Honeycombs net op 1 UK staan, dus ik hou het op 5-9-64.Edwin 1 uur geleden1 u. bewerkt door rauhfaser
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.