Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

VARA - 1965 - Tijd voor teenagers

Featured Replies

Geplaatst
15 uur geleden zei Roel Dickse:

Deze inhoud is verborgen

VARA-H-19650000-TijdVoorTeenagers-39min

Kan iemand deze uitzoeken?

Dit is zaterdag 5 of 12 september 1964 op Hilversum 1. Presentatie Herman Stok.
TvT was altijd op zaterdagmiddag na Tussen start en finish en vóór Uitlaat met Wim de Bie. Ik kan overigens geen gids van sept 64 vinden waar TvT in staat. @Vincent ?
Herman benoemt dat Have I The Right van The Honeycombs 'uiteindelijk Engeland's topsong' is geworden (27-8-64), Maybe I Know van Leslie Gore staat '15 in Amerika'. Ik heb alleen Billboard, daar staat ze 14 in de week van 5 september. Misschien versprak hij zich, of gebruikten zij bijvoorbeeld Cashbox (heb ik niet). Dionne Warwick heeft een nieuwe single You'll Never get to heaven (VS Top 40 vanaf 19-9).

Ik weet niet hoe snel TvT was met de lijsten.
Als ze er bovenop zaten, was het 5-9, anders 12-9. 12-9 is wel weer erg laat om te melden dat The Honeycombs net op 1 UK staan, dus ik hou het op 5-9-64.

Edwin

bewerkt door rauhfaser

Geplaatst
3 uur geleden zei rauhfaser:

Dit is zaterdag 5 of 12 september 1964 op Hilversum 1. Presentatie Herman Stok.
TvT was altijd op zaterdagmiddag na Tussen start en finish en vóór Uitlaat met Wim de Bie. Ik kan overigens geen gids van sept 64 vinden waar TvT in staat. @Vincent ?
Herman benoemt dat Have I The Right van The Honeycombs 'uiteindelijk Engeland's topsong' is geworden (27-8-64), Maybe I Know van Leslie Gore staat '15 in Amerika'. Ik heb alleen Billboard, daar staat ze 14 in de week van 5 september. Misschien versprak hij zich, of gebruikten zij bijvoorbeeld Cashbox (heb ik niet). Dionne Warwick heeft een nieuwe single You'll Never get to heaven (VS Top 40 vanaf 19-9).

Ik weet niet hoe snel TvT was met de lijsten.
Als ze er bovenop zaten, was het 5-9, anders 12-9. 12-9 is wel weer erg laat om te melden dat The Honeycombs net op 1 UK staan, dus ik hou het op 5-9-64.

Edwin

Ik wou net om dezelfde redenen zeggen: vermoedelijk 5 september.

Op Hilversum 2, leert Delpher.

Geplaatst
1 uur geleden zei Vincent:

Scherm­afbeelding 2026-03-27 om 12.46.33.png

Andere legendarische programma's kan ik mij heel goed herinneren.

Commentaar op het nieuws. En de week draait voorbij.

En leuk om te zien dat Nieuws berichten een "Gez pr. (gezamenlijk programma is)

Geplaatst
1 uur geleden zei Vincent:

Scherm­afbeelding 2026-03-27 om 12.46.33.png

Dank.
In '67 is TvT in de middag onderdeel van het jongerenblok Nu-Nu-Nu-Nu (13.15 tot 15.30), waarvan ook Uitlaat met Wim de Bie en Radio Jazz Magazine van Michiel de Ruyter deel uitmaken.
Nog steeds op H2 inderdaad.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.