Geplaatst 22 uur geleden22 u. Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren VARA-H-19650000-TijdVoorTeenagers-39minKan iemand deze uitzoeken?
Geplaatst 6 uur geleden6 u. 15 uur geleden zei Roel Dickse: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren VARA-H-19650000-TijdVoorTeenagers-39minKan iemand deze uitzoeken?Dit is zaterdag 5 of 12 september 1964 op Hilversum 1. Presentatie Herman Stok.TvT was altijd op zaterdagmiddag na Tussen start en finish en vóór Uitlaat met Wim de Bie. Ik kan overigens geen gids van sept 64 vinden waar TvT in staat. @Vincent ?Herman benoemt dat Have I The Right van The Honeycombs 'uiteindelijk Engeland's topsong' is geworden (27-8-64), Maybe I Know van Leslie Gore staat '15 in Amerika'. Ik heb alleen Billboard, daar staat ze 14 in de week van 5 september. Misschien versprak hij zich, of gebruikten zij bijvoorbeeld Cashbox (heb ik niet). Dionne Warwick heeft een nieuwe single You'll Never get to heaven (VS Top 40 vanaf 19-9). Ik weet niet hoe snel TvT was met de lijsten.Als ze er bovenop zaten, was het 5-9, anders 12-9. 12-9 is wel weer erg laat om te melden dat The Honeycombs net op 1 UK staan, dus ik hou het op 5-9-64.Edwin 4 uur geleden4 u. bewerkt door rauhfaser
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 3 uur geleden zei rauhfaser:Dit is zaterdag 5 of 12 september 1964 op Hilversum 1. Presentatie Herman Stok.TvT was altijd op zaterdagmiddag na Tussen start en finish en vóór Uitlaat met Wim de Bie. Ik kan overigens geen gids van sept 64 vinden waar TvT in staat. @Vincent ?Herman benoemt dat Have I The Right van The Honeycombs 'uiteindelijk Engeland's topsong' is geworden (27-8-64), Maybe I Know van Leslie Gore staat '15 in Amerika'. Ik heb alleen Billboard, daar staat ze 14 in de week van 5 september. Misschien versprak hij zich, of gebruikten zij bijvoorbeeld Cashbox (heb ik niet). Dionne Warwick heeft een nieuwe single You'll Never get to heaven (VS Top 40 vanaf 19-9). Ik weet niet hoe snel TvT was met de lijsten.Als ze er bovenop zaten, was het 5-9, anders 12-9. 12-9 is wel weer erg laat om te melden dat The Honeycombs net op 1 UK staan, dus ik hou het op 5-9-64.EdwinIk wou net om dezelfde redenen zeggen: vermoedelijk 5 september. Op Hilversum 2, leert Delpher.
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 1 uur geleden zei Vincent:Andere legendarische programma's kan ik mij heel goed herinneren. Commentaar op het nieuws. En de week draait voorbij.En leuk om te zien dat Nieuws berichten een "Gez pr. (gezamenlijk programma is)
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 1 uur geleden zei Vincent:Dank.In '66 is TvT in de middag onderdeel van het jongerenblok Nu-Nu-Nu-Nu (13.15 tot 15.30), waarvan ook Uitlaat met Wim de Bie en Radio Jazz Magazine van Michiel de Ruyter deel uitmaken.Nog steeds op H2 inderdaad. 49 minuten geleden49 min. bewerkt door rauhfaser
Geplaatst 47 minuten geleden47 min. 1 uur geleden zei Sylvester:Maybe I Know van Leslie Gore staat '15 in Amerika'. Ik heb alleen Billboard, daar staat ze 14 in de week van 5 september.Nee, nummer 16 en nummer 14 een week later.1 uur geleden zei Sylvester:of gebruikten zij bijvoorbeeld Cashbox (heb ik niet). Wel nummer 15 in CashBox op 29 augustus 1964. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren (Pagina 4)1 uur geleden zei Sylvester:Dionne Warwick heeft een nieuwe single You'll Never get to heaven (VS Top 40 vanaf 19-9).Op 29 augustus 1964 op nummer 68 in de Hot 100 van Billboard.1 uur geleden zei Sylvester:Als ze er bovenop zaten, was het 5-9Als ze er echt bovenop zaten misschien nog wel een week eerder?
Geplaatst 25 minuten geleden25 min. 20 minuten geleden zei Robin Westhof:Nee, nummer 16 en nummer 14 een week later.Wel nummer 15 in CashBox op 29 augustus 1964.[verborgen inhoud](Pagina 4)Op 29 augustus 1964 op nummer 68 in de Hot 100 van Billboard.Als ze er echt bovenop zaten misschien nog wel een week eerder?Ik denk dat ze dan inderdaad Cashbox gebruikten voor de VS, gezien wat hij over Leslie Gore zegt. Dan denk ik 5 september, dus cijfers van het einde van die week. Het was 1964 tenslotte.Edwin
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.