Monday at 11:31 AM4 days Popular Post De herkomst van deze opname is mij niet bekend. Ik heb deze in 1998 van tape gedigitaliseerd. Een FM opname in mooie kwaliteit, voor wie 'm nog niet had. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
Monday at 05:34 PM4 days Popular Post 6 hours ago, Ben said:De herkomst van deze opname is mij niet bekend. Ik heb deze in 1998 van tape gedigitaliseerd. Een FM opname in mooie kwaliteit, voor wie 'm nog niet had. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Beste Ben, According to Jan-Fre, the time before 1300 is the Toshiba Show. I'm assuming that this was presented by Joost de Draaijer.Mvg,John C
Monday at 05:52 PM4 days Author Popular Post They were joined at the hip, John. Literally in this case. This is an advert from October 21st, 1971. So the Sunday, that is mentioned in this advert, is actually the day (24th) of this broadcast. Edited Monday at 06:23 PM4 days by Ben
Tuesday at 01:20 PM3 days Op 2-3-2026 om 12:31 zei Ben:De herkomst van deze opname is mij niet bekend. Ik heb deze in 1998 van tape gedigitaliseerd. Een FM opname in mooie kwaliteit, voor wie 'm nog niet had. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Dank Ben
Tuesday at 08:57 PM2 days Op 2-3-2026 om 18:34 zei JOCOOLE:Beste Ben,According to Jan-Fre, the time before 1300 is the Toshiba Show. I'm assuming that this was presented by Joost de Draaijer.Mvg,John CZeer mooi en kwalitatief fragment,dank daarvoor Ben
10 hours ago10 hr Op 2-3-2026 om 12:31 zei Ben:De herkomst van deze opname is mij niet bekend. Ik heb deze in 1998 van tape gedigitaliseerd. Een FM opname in mooie kwaliteit, voor wie 'm nog niet had. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Joost met het staartje van de Toshiba Show, nieuws met Leo van der Goot en een zondagse Hou Maat met Ferry.Mooi!
9 hours ago9 hr Author Met betrekking tot de promotie van Toshiba. Hier een scan uit een folder, die naar de winkels waar Toshiba verkocht werd, werd verstuurd.