Geplaatst 8 uur geleden8 u. Populair bericht De herkomst van deze opname is mij niet bekend. Ik heb deze in 1998 van tape gedigitaliseerd. Een FM opname in mooie kwaliteit, voor wie 'm nog niet had. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 6 hours ago, Ben said:De herkomst van deze opname is mij niet bekend. Ik heb deze in 1998 van tape gedigitaliseerd. Een FM opname in mooie kwaliteit, voor wie 'm nog niet had. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Beste Ben, According to Jan-Fre, the time before 1300 is the Toshiba Show. I'm assuming that this was presented by Joost de Draaijer.Mvg,John C
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur They were joined at the hip, John. Literally in this case. This is an advert from October 21st, 1971. So the Sunday, that is mentioned in this advert, is actually the day (24th) of this broadcast. 1 uur geleden1 u. bewerkt door Ben
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.