Geplaatst 21 uur geleden21 u. Populair bericht En dan een opname van de top 10 van de Veronica top 40 van 4 April 1970.De opname is niet denderend, en voor zo ver ik het me nog kan herinnerenzat het bij een heel simpel Philips recordertje indertijd. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 uur geleden6 u. Geweldig deze opnames die je hier deelt, Frits. Het nieuws van 16 uur.is er hier uitgekniptOm het compleet te maken:Veronica 19700404 1548-1630 Lex Harding Veronica Top 40 edit
Geplaatst 5 uur geleden5 u. 1 uur geleden zei Albatrosstudio:Wel leuk, uit een tijd waar wat minder van bewaard is.Nou...............ik heb 442 items gerelateerd aan 1970Deze opname is ook weer in "overbodige stereo"........want in het begin "zwabberd" hij van links naar rechts. Daarom doe ik alles in mono.Maar neemt niet weg dat het leuke Top 40 is ! 4 uur geleden4 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 4 uur geleden4 u. 59 minuten geleden zei Juul:Nou...............ik heb 442 items gerelateerd aan 1970Ik heb ook veel opnames uit 1970, maar nog lang geen 442. Bij lange na niet.Misschien ook eens wat delen op dit forum zo af en toe?😄
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 2 uur geleden zei Juul:Deze opname is ook weer in "overbodige stereo"........want in het begin "zwabberd" hij van links naar rechts. Daarom doe ik alles in mono.Ik krijg de indruk dat Frits geen softwarematige bewerking doet. Klopt mijn vermoeden, Frits?
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 2 uur geleden zei Gerard van den Ende:Ik heb ook veel opnames uit 1970, maar nog lang geen 442. Bij lange na niet.Misschien ook eens wat delen op dit forum zo af en toe?😄Dag Gerard, ik heb heel vaak uitgelegd waarom dat niet gebeurd. Alleen in uitzonderlijke gevallen. Je weet dat we ons hele archief hebben ondergebracht bij B&G. En volgens de afspraken gaan wij niet zo maar alles "vrij" geven. Dat heb ik toch regelmatig hier uitgelegd. (ga maar even terug in de tijd). Maar als je regelmatig naar 192 Radio luistert dan laat Ad daar veel voorbij komen. Weliswaar vaak bewerkt maar toch.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.