Geplaatst Zaterdag om 16:25 1 d. Inderdaad Gerard.ik schreef ook "items" en geen programma's.In 1974 heb ik 997 items. (audio )En als er staat :scan band in "archief" betekent dat in in het scan - foto documenten archief zit.Het is niet voor niks dat we en ik zeker er zoveel werk aan hebben gehad de laatste 20 jaar.En zo stonden ze vorig jaar bij Maarten - B&G. Klaar om overgezet te worden. Zaterdag om 19:12 1 d. bewerkt door Juul
Geplaatst Zaterdag om 17:25 1 d. 3 uur geleden zei Gerard van den Ende:Blijft overeind dat we uit 1970 veel minder programma's hebben dan uit bijvoorbeeld de jaren 1972, 1973 en 1974.Dat bedoelde ik dus. Zaterdag om 20:58 1 d. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Op 14-3-2026 om 15:07 zei Gerard van den Ende:Nou als daar veel promo's , speciale jingles en dergelijke onder vallen zal dat best eens kunnen kloppen. Daar twijfel ik niet aan.Ik heb het alleen maar over programma's.Blijft overeind dat we uit 1970 veel minder programma's hebben dan uit bijvoorbeeld de jaren 1972, 1973 en 1974,Uit die jaren zul jij vast wel duizenden items hebben.Op 14-3-2026 om 15:07 zei Gerard van den Ende:Nou als daar veel promo's , speciale jingles en dergelijke onder vallen zal dat best eens kunnen kloppen. Daar twijfel ik niet aan.Ik heb het alleen maar over programma's.Blijft overeind dat we uit 1970 veel minder programma's hebben dan uit bijvoorbeeld de jaren 1972, 1973 en 1974,Uit die jaren zul jij vast wel duizenden items hebben.@Juul , voor zover het jullie archief met studiobanden betreft, zit er wel een bepaalde logica in die ook mij als buitenstaanders opvalt. Als ik het goed begrijp, werden oude banden uit roulatie genomen op het moment dat er door te vaak hergebruik 'drop outs' en andere onvolkomenheden in kwamen. Op dat moment gingen dus alle tapes die op dat moment in roulatie waren, in het archief. Bij de reunie van 1999 viel bijvoorbeeld op dat er relatief veel tapes uit september 1966 waren en eigenlijk geen uit 1967. Uit 1968 (begin en najaar) weer wel. En uit voorjaar '69. Uit '70 weer niet zo heel veel. Het zal er allemaal best zijn, maar qua aantallen zullen er om die reden wel maanden zijn die sterker zijn vertegenwoordigd dan andere.Edwin
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.