Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ik zoek een uitzenddatum van een AVRO Arbeidsvitaminen uit waarschijnlijk Mei 1974.Mijn vader heeft het opgenomen, in mono.Ik plaats hier onder het nieuws wat er tussen zit van 10 uur.Ik kan ook nog wel een platen lijstje bijvoegen, of toch de gehele opname hier neer zetten.Maar misschien kan iemand naar aanleiding van het nieuws al wat voor mij betekenen.Dus, van welke dag in 1974 is dit nieuwsbulletin?pixeldrainNieuws 1974.mp3This file has been shared with you on pixeldrain
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Het NRC bericht dat op 8 mei 1974 de staking beeindigd is : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Zelf ook gezocht.Er word gesproken over een staking bij Bronswerk apparatefabriek.Deze stopte op woensdag 8 Mei 1974 om 13.00.Vreemd dat ze het dan al vermelden in het nieuws van 10.00 maar toch......Wie trouwens toch een komplete opname van deze arbeidsvitaminen wil: roep maar ;-)
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Dan kan de uitzending van donderdag 9 mei zijn? Ik heb alleen op Bronswerk gegoogled, omdat die als eerste voorbijkwam. De rest heb ik niet beluisterd, mogelijk zitten daar ook nog aanwijzingen in.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.