Geplaatst 2 uur geleden2 u. Ik ben op zoek naar het origineel (pakket) van de muziek die gebruikt is in de jingles van Radio Unique Amsterdam in de periode 1978/1979. Uit hetzelfde pakket is op de Nederlandstalige service van Radio Caroline in 1978/1979 de nieuwsvormgeving gebruikt. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ik ben benieuwd of iemand het weet.Grt,Peter 2 uur geleden2 u. bewerkt door pvanklei
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Het is geen pakket maar afkomstig van een library LP die aan boord lag van Caroline, later ook Monique.De tracks van Unique kwamen van Ton van Draanen, een tape kopie gemaakt aan boord vandaar dat het niet zo lekker klinkt.Volgens mij heb ik dat gewoon ergens liggen.
Geplaatst 33 minuten geleden33 min. L.A. Air Force Cheap Radio Thrills Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 21 minuten geleden21 min. Auteur Dank allen voor de snelle reactie.Inmiddels duidelijk dat de tracks van de LA Air Force library komen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.