Geplaatst 9 uur geleden9 u. Leden,Ben op zoek naar een versie die ik onlangs op Radio Mi Amigo Stream hoordedeze versie werd onder een spot verwerkt van een boek anker van mijn jeugd.deze track is met mijn telefoon opgenomenweet iemand welke versie dit is hopelijk een reactie Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren johan
Geplaatst 7 uur geleden7 u. Nou Juul, ik heb nieuws voor je:Deze versie is speciaal gemaakt en heeft Ad liggen omdat er altijd gezeik is over de rechten van de Carpenters versie.Dus even een mailtje naar Ad. 7 uur geleden7 u. bewerkt door Harm
Geplaatst 6 uur geleden6 u. Auteur Juul en Harmbedankt voor de infohopelijk de goede mail naar Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren johan 6 uur geleden6 u. bewerkt door johan1
Geplaatst 4 uur geleden4 u. 2 uur geleden zei Harm:Nou Juul, ik heb nieuws voor je:Deze versie is speciaal gemaakt en heeft Ad liggen omdat er altijd gezeik is over de rechten van de Carpenters versie.Dus even een mailtje naar Ad.Ik hoef 'em niet Harm. Ik heb een speciale originele versie van 9' gemaakt door Herman Dales. Wordt gedraaid als ik er "niet meer ben"..............hi ( ja regeren is vooruit zien)1 uur geleden zei johan1:Juul en Harmbedankt voor de infohopelijk de goede mail naar Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren johanIk heb 'em doorgestuurd aan Ad.Juul
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Goed dat je het zegt, mijn 'afscheidsmuziek' ligt al 20 jaar in een lade op CD. Die doet waarschijnlijk niets meer, bovendien heb ik geen CD-speler meer.
Geplaatst 4 uur geleden4 u. 2 minuten geleden zei Harm:Goed dat je het zegt, mijn 'afscheidsmuziek' ligt al 20 jaar in een lade op CD. Die doet waarschijnlijk niets meer, bovendien heb ik geen CD-speler meer.Je 'boft' Harm, een beetje uitvaartcentrum beschikt nog steeds over een CD-speler... 😁😉Piet.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Helaas wederom een draadje dat ontspoort, in dit geval richting uitvaart 🙁Terug naar de vraag van Johan over Heather.Is dat niet de versie van Johnny Pearson, die op deze CD staat : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 58 minuten geleden58 min. Nee, deze versie is speciaal gecomponeerd, door wie weet ik (nog) niet.En de vraag van Johan is hiermee al beantwoordt.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.