Geplaatst 19 uur geleden19 u. Dank je wel.Ik vind het zeer zware kost om te lezen, wat langdradig en lange zinnen.Had dit niet eerder gelezen of gezien.Theo
Geplaatst 17 uur geleden17 u. Ik heb beide stukken zo.n beetje doorgelezen maar zie nog nergens het bezwaar van Piraten zenders bij een internationale verdeling van frequenties/golflengten.Overheen gelezen?
Geplaatst 10 uur geleden10 u. Er staat iets over voor de kust liggen en Veronica heeft gestoord en klachten uit Zweden en de komst van Noordzee.Theo
Geplaatst 7 uur geleden7 u. 9 uur geleden zei ruudam:Ik heb beide stukken zo.n beetje doorgelezen maar zie nog nergens het bezwaar van Piraten zenders bij een internationale verdeling van frequenties/golflengten.Overheen gelezen?Men kan het ook anders zien, eigenlijk was het een gemiste kans om bij deze conferentie frequenties aan te vragen om de zeezenders een legale status aan land te geven.
Geplaatst 7 uur geleden7 u. 9 uur geleden zei ruudam:Ik heb beide stukken zo.n beetje doorgelezen maar zie nog nergens het bezwaar van Piraten zenders bij een internationale verdeling van frequenties/golflengten.Overheen gelezen?Dit misschien?.
Geplaatst 7 uur geleden7 u. Dit is het standpunt van de VVD fractie tijdens de debatten 26-27 juni 1973 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 7 uur geleden7 u. En dan nog de notulen van het eerste kamerdebat op 15 januari 1974. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Nu stop ik er mee, ................................. 7 uur geleden7 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 6 uur geleden6 u. Hier het verslag van de "hearing" op 18 april 1973. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ik heb ook alle integrale audio nog maar dat gaat mij te ver om dat te posten. Is heel erg veel. We hadden een "stiekeme aftak" van de NOS gekregen.foto: hier ben ik samen met Karel vd Woerd de banden aan het monteren in onze tijdelijke studio bij rederij de Ruiter in Den Haag. 6 uur geleden6 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 5 uur geleden5 u. 15 uur geleden zei Juul:Nog een keer dan. Memorie van antwoord........................... 11374 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 11 uur geleden zei ruudam:Ik heb beide stukken zo.n beetje doorgelezen maar zie nog nergens het bezwaar van Piraten zenders bij een internationale verdeling van frequenties/golflengten.Overheen gelezen?Ik denk dat het staat in de Memorie van Toelichting.
Geplaatst 3 uur geleden3 u. 2 uur geleden zei Piet van der Vooren:Ik denk dat het staat in de Memorie van Toelichting.En die heb ik gisteren ge-upload.
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 17 minuten geleden zei Juul:En die heb ik gisteren ge-upload.Dat was de Memorie van Toelichting bij wetsvoorstel 11373 (ratificatie Verdrag van Straatsburg). Ik bedoel de Memorie van Toelichting bij wetsvoorstel 11374 (wijziging Telegraaf- en Telefoonwet 1904).Uiteraard worden je inspanningen zeer gewaardeerd, Juul!
Geplaatst 45 minuten geleden45 min. Ok Piet. Ik snap het. Ik zie zo gauw niks meer in m'n archief. Ik stop er effe mee.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.