Geplaatst Woensdag om 21:05 3 d. Populair bericht En weer een bandopname gevonden en gedigitaliseerd.Als ik het juist heb de Top 40 van 18 Mei 1968.Kan zijn dat de snelheid aangepast moet.Wil iemand dat alsjeblieft doen?Veel dank op voorhand. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst Donderdag om 05:31 3 d. 8 hours ago, Bolsenbroek said:En weer een bandopname gevonden en gedigitaliseerd.Als ik het juist heb de Top 40 van 18 Mei 1968.Kan zijn dat de snelheid aangepast moet.Wil iemand dat alsjeblieft doen?Veel dank op voorhand. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Beste Bolsenbroek,This seems to be a partial Top 40, nos.30-05.Mvg,John C
Geplaatst Vrijdag om 09:54 2 d. Populair bericht Op 27-5-2026 om 23:05 zei Bolsenbroek:En weer een bandopname gevonden en gedigitaliseerd.Als ik het juist heb de Top 40 van 18 Mei 1968.Kan zijn dat de snelheid aangepast moet.Wil iemand dat alsjeblieft doen?Veel dank op voorhand. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dank, het scheelde niet echt veel, drie procent vertraagd.Edwin Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 3 uur geleden3 u. 3 uur geleden zei grundigradio:Joost werd wel al een beetje gemakzuchtig in 1968...Het heilige Veronica-vuur was er een beetje af, de Verwey's wilden hem geen aandelen geven, vandaar ook dat hij per 1-1-68 freelancer was ipv medewerker in vaste dienst. Tot november '68. In 1969 en 70 (NOS), op 71 bij RNI en in '72/74 bij de NOS klinkt hij veel gedrevener. Daarna hield het wel een beetje op, ook weer vanwege de slechte combinatie van zakenman en platendraaier.Edwin
Geplaatst 57 minuten geleden57 min. 5 uur geleden zei grundigradio:Joost werd wel al een beetje gemakzuchtig in 1968...Maar nog steeds de nummer 1 dj in Nederland en dat al voor het zevende jaar.In 1969 zakte hij naar nummer 4 qua populariteit en nam Lex Harding het stokje over.In 1970 en 1971 weer gestegen naar nummer 2, mede dankzij zijn programma's op RNI.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.